http://didshahr.ir/266335

11:59 :: 1402/11/17

به نظر شما اموزش فارکس از صفر تا صد را به صورت کاملا رایگان از کجا میتوانید تهیه کنید؟ هیچ جای نگرانی نیست…

سهام بورس

به نظر شما اموزش فارکس از صفر تا صد را به صورت کاملا رایگان از کجا میتوانید تهیه کنید؟

هیچ جای نگرانی نیست سایت فایننس اکادمی این دوره ها را به صورت کاملا رایگان و با بهترین توضیحات در اختیار شما عزیزان قرار داده است با ما تا انتها همراه باشید تا این دوره ها را ببینید .

در مورد بازار و اموزش فارکس از صفر تا صد:

بازار فارکس به عنوان یکی از جذاب‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین شناخته می‌شود. این بازار، با گذشت زمان و همچنین با گسترش اینترنت، جایگاه برجسته‌تری یافته است. در میان مشکلات اقتصادی که در کشورمان ایران وجود دارد و افزایش نرخ تورم، بسیاری از افراد به دنبال شروع ترید در فارکس و کسب درآمد از این راه هستند.

بسیاری از افراد، با تصور یک شبه پولدار شدن و کسب سودهای چشمگیر، به بازار فارکس وارد می‌شوند. اما عدم داشتن آموزش کافی، آن‌ها را به سرعت با قبول ضررهای زیاد از این بازار پرنوسان خارج می‌کند. اگر به فکر ورود به فارکس هستید و این مقاله را مطالعه می‌کنید، شانس با شماست.

تا حالا اشتباه افرادی که قبل از شما وارد این حوزه شده‌اند، را تکرار نکنید.

حتی کسانی که به اندازه‌ای با فارکس آشنا هستند نیز به آموزش جامع فارکس نیاز دارند. این به دلیل این است که بازار فارکس یک بازار پویا است که به‌طور مداوم در حال تکامل است، و شما باید به‌روز با اطلاعات و دانش خود برای موفقیت در این بازار باشید.

از همین رو، تصمیم گرفته‌ایم تا یک مقاله جامع و کامل در مورد آموزش فارکس از صفر تا صد ارائه دهیم.

ابهامات به وجود امده:

در ضمن، یکی از ابهامات مهمی که برای افرادی که از ایران به فارکس وارد می‌شوند وجود دارد، این است که آیا می‌توان با استفاده از پرداخت ریالی و کارت‌های بانکی ایرانی، حساب فارکس خود را شارژ کرد و به معامله در بازار فارکس پرداخت؟ اگر این کار ممکن است، ایرانی‌ها چگونه می‌توانند حساب خود را در بروکر شارژ کنند؟ به همین دلیل، این مقاله تلاش دارد تا به صورت جامع و شفاف به این موضوعات پاسخ دهد.

در ادامه به مباحث مربوط به مقدمات فارکس می‌پردازیم، بنابراین خوب است که همراه ما باشید.

نمودار تورم

اموزش فارکس از صفر تا صد برای مبتدیان

بسیاری از افراد که با واژه “فارکس” آشنا می‌شوند، تصور می‌کنند که این بازار برای افراد خاصی است و برای افرادی که از داخل ایران به سرمایه‌گذاری فکر می‌کنند، شانس موفقیتی وجود ندارد.

با این حال، واقعیت این است که ورود به بازار فارکس به‌قدری ساده است که حتی شما نیز می‌توانید در عرض چند ساعت وارد این بازار شده و اولین معامله خود را انجام دهید اما نیاز به آموزش های جامعی مانند آموزش فارکس در شیراز دارد.

اگر شما فکر می‌کنید که تحریم‌ها باعث مشکلاتی برای کاربران ایرانی در بازار فارکس شده‌اند، باید بگوییم که برخی از بروکرها مشکلی با سرویس به کاربران ایرانی ندارند.

اگر هم نحوه واریز و برداشت از حساب بازار فارکس ذهن شما را درگیر کرده است، باید بدانید که برخی از بروکرهای فارکس حتی از پرداخت‌های ریالی نیز پشتیبانی می‌کنند.

بنابراین، حتی افراد مبتدی و تازه‌وارد نیز می‌توانند به راحتی وارد بازار فارکس شوند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود آن بهره‌مند شوند.

آیا فارکس برای شما مناسب است؟

بازار فارکس به عنوان بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا با حجم معاملات دلاری قابل مشاهده است. این واقعیت تنها نشان‌دهنده از این است که این بازار دارای تعداد زیادی علاقمندان است. حجم معاملات روزانه فارکس تا سال ۲۰۲۲ به ۷.۵ تریلیون دلار رسیده است، اما چرا این بازار تبدیل به چنین پرطرفداری شده است؟

احتمالاً اولین و مهم‌ترین دلیل این محبوبیت، قابل‌دسترس‌بودن بازار فارکس است.

این به این معناست که حتی شما نیز با یادگیری روش‌های معامله در فارکس، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، اولین معامله خود را در این بازار انجام دهید. اما قبل از هر اقدامی، به یک نکته مهم دیگر باید توجه کنید: آیا بازار فارکس مکان مناسبی برای شما است؟

به یاد داشته باشید که معامله‌گری یک بازی «مجموع-صفر» است؛ یعنی تا زمانی که گروهی ضرر نکند، گروه دیگر سود نخواهد کرد.

دلایلی که نشان می‌دهند فارکس برای شما مناسب است:

  1. می‌خواهید هر زمان که دلتان خواست معامله کنید: بازار فارکس ۵ روز کاری هفته و تمام ۲۴ ساعت روز را باز است، به این ترتیب هر زمان که دلتان خواست می‌توانید در آن معامله کنید. این ویژگی برای کسانی که به دنبال منبع پاره‌وقت برای کسب درآمد هستند، بازار فارکس را به مکانی مناسب تبدیل کرده است.
  2. توانایی کار در محیطی پرریسک: فارکس بازاری پرریسک و پرنوسان است. بنابراین باید توانایی تحمل ریسک را داشته و روش‌های مقابله با آن را بلد باشید. تعیین حد سود و حد ضرر قبل از باز کردن معامله نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  3. صبور هستید و به این زودی‌ها کم نمی‌آورید: مصمم بودن، صبر و پشتکار از جمله خصوصیات اخلاقی هستند که برای ورود به بازار فارکس به آن‌ها نیاز دارید.
  4. می‌خواهید از مزایای یک بازار بزرگ و پرسود بهره‌مند شوید: در ۲۰ سال گذشته بازار فارکس یکی از بهترین بازارها از نظر سرعت رشد بوده است. حجم معاملات این بازار به‌قدری بالاست که مشکلاتی نظیر دست‌کاری بازار در آن وجود ندارد. همچنین وجود مفهومی به نام «اهرم» در فارکس باعث می‌شود تا با سرمایه کم بتوانید سودهای قابل‌توجهی به دست آورید.

از همراهی شما بسیار سپاس گذاریم.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/266335

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *