http://didshahr.ir/253326

05:39 :: 1401/08/14

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، لایحه صدور مجوز احداث فضای سبز بیش از پنج هکتار در محله اطراف بهشت زهرا(س) این شهر تصویب شد.

سلامت صفری

سلامت صفری با تشریح مصوبات یک ماه گذشته شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تصویب راه اندازی مرکز پژوهش شورای شهر با هدف به روزتر شدن و هرچه دانش محور شدن تصمیمات شورای شهر از اهم مصوبات شورای شهر در این مدت بود که با حداکثر آرا این لایحه به تصویب رسیده و مقررشد این مرکز هرچه زودتر فعالیت خود را آغاز کند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل همچنین از صدور مجوز برای تعدادی دستگاه بازی مدرن ویژه کودکان معلول در شورابیل خبر داد و گفت: خرید به موقع نمک غیرخوراکی برای مصرف زمستانی، خرید ماشین آلات و تجهیرات مربوط به برف روفی و همچنین تاکید بر تعمیر و به روز کردن نردبان ۳۲ متری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از دیگر مصوبات شورای شهر در این مدت بود.

وی همچنین گفت: علاوه بر این و در راستای تامین مصالح شهرداری، مصوب شد که هرگونه خرید مصالح بایستی مطابق قانون و با آگهی صورت پذیرد.

پل قدس بعد از پل شهید سلیمانی افتتاح می‌شود

سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان کرد: در خصوص اولویت بندی پروژه‌های شهرداری با توجه به وضعیت تحقق درآمد شهرداری نیز به اتفاق نظر اعضای شورای شهر مقرر شد بعد از پل شهید سلیمانی پل قدس نیز بصورت رسمی طی مراسمی افتتاح شود.

صفری افزود: اتمام پل نیایش نیز جزو اولویت‌های شورای شهر است که بعد از این پروژه نیز، احداث پل بسیج و تکمیل کمربندی و بزرگراه بسیج بعد از سه دهه که مقدمات کار هم فراهم شده است ، از دیگر مصوبات شورای شهر اردبیل بود.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین گفت: لایحه پیشنهادی شهرداری اردبیل در خصوص جابجایی اعتبار در اجرای عملیات آسفالت خیابان شهرک ولیعصر نظر به اینکه شهرک هنوز تحویل شهرداری نشده است، برای بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

سلامت صفری:احداث 5 هکتار فضای سبز در اردبیل

احداث ۵ هکتار فضای سبز در اردبیل

 

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/253326

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *