http://didshahr.ir/265508

07:57 :: 1402/10/09

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از موافقت اعضای این شورا با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی از سوی شهرداری برای دریافت عوارض شهری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

میرمحمد سیدهاشمی

میرمحمد سیدهاشمی در این زمینه گفت: لایحه کاهش و تخفیف در دریافت عوارض به مناسبت فرا رسیده سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی شهرداری در نود و پنجمین نشست رسمی شورای مطرح و با موافقت اعضا مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه اعمال تخفیف‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد، افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از این فرصت طلایی در کنار کمک به مجموعه مدیریت شهری برای دریافت مطالبه‌ها، عوارض و جریمه‌ها را به صورت قسطی نیز پرداخت نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: این تخفیف از یکم تا بیست و پنجم بهمن به میزان ۳۰ درصد و از ۲۵ بهمن تا ۲۰ اسفند به میزان ۲۰ درصد ارائه خواهد شد و شهروندان می‌توانند تا ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقدی و سایر آن را در پنج قسط به حساب شهرداری اردبیل وایز کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های شورا و شهرداری است، اظهار کرد: اعضای شورا در ادامه نشست با اختصاص ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات خیابان ۴۵ متری سید صدرالدین و میدان آیت‌الله مشکینی موافقت کردند.

سلامت صفری اضافه کرد: همچنین مجوز افزایش عنوان ارزش معاملاتی تبدیل یک واحد به دو یا چند واحد مسکونی و غیرمسکونی به ماده ۱۵ تعرفه، مجوز افتتاح حساب مشترک بین شهرداری و شرکت سرمایه‌گذار طرح هوشمندسازی پارکینگ‌های شهری در بانک سپه و واگذاری زمین مورد نیاز مسجد محله جوادیه در این نشست صادر شد.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/265508

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *