http://didshahr.ir/252978

05:12 :: 1401/08/04

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بحث تأمین مصالح ساختمانی موردنظر برای پروژه‌های شهری شهرداری اردبیل سال‌های سال است که به‌عنوان یک مشکل مطرح است.

علیرضا غریبی

علیرضا غریبی افزود: اینکه مجموعه بزرگی بنام شهرداری در تأمین مصالح خود با یک شرکت، معدن و یا پیمانکار دچار چالش شود و جهت تأمین مصالح خود خواهش و تمنا کند، جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع در واقع یک مشکل و آفت برای شهرداری است، افزود: در حال حاضر وقتی از مدیران مناطق شهرداری در خصوص بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر سؤال می‌پرسیم، فقدان مصالح را مطرح می‌کنند، چرا اکنون باید در زمانی که هوا مساعد، اکیپ‌ها آماده و قیر موجود است با مشکل مصالح مواجه شویم؟ بنابراین بایستی با فکر اساسی و فراهم‌کردن زیرساخت اصولی شاهد این کمبودها برای سال‌های آتی نباشیم.

غریبی در خصوص بهره‌گیری و استفاده مستقیم شهرداری از معادن کوهی بیان کرد: معدن داری کاری سخت است و شاید شهرداری نتواند آن را انجام دهد و این امر مستلزم هزینه زیاد باشد؛ اما باید به این هم فکر کرد که این هزینه صرفاً برای یک سال نیست؛ بلکه یک زیرساخت اصولی است که بیش از ۱۰ سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید بر اینکه درآمد شهرداری پول خود شهروندان است و باید بجا هزینه شود، افزود: گاهی شاهد لایحه‌هایی هستیم که مربوط به کمک‌های مالی و بذل و بخشش پول به سایر نهادها و مؤسسات خصوصی است که این امر نیز باید بادقت تمام صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است، افزود: زمانی مجاز به هزینه کل بودجه هستیم که کل این مبلغ تحقق یابد و درآمد ۶ ماه اول نشان‌ داده‌ شده است تا انتهای سال به این مبلغ نخواهیم رسید.

مسکن

تامین مصالح ساختمانی مشکل اساسی در اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/252978

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *