http://didshahr.ir/248623

12:30 :: 1401/04/12

شرکت های حمل و نقل، سامانه ای را طراحی کرده اند که صاحبین کالا و رانندگان برای ثبت بار خود به آن مراجعه می کنند.

سامانه اعلام بار

وجود سامانه مشخص و قابل اعتمادی که از طریق آن بتوان به راحتی خدمات ترابری جاده ای را ثبت نمود و برای مسیرهای مختلف بار دریافت کرد برای رانندگان بسیار مهم است زیرا بدین ترتیب رانندگان برای مسیرهای رفت و برگشت خود بار خواهند داشت. یکی از موارد بسیار مهم برای حمل ونقل ثبت اعلام بار آن است. اعلام بار به این معنی است که شخص صاحب بار با راننده حمل و نقل از طریق وب سایت ها و پیام رسان های واتس اپ و تلگرام در ارتباط باشد و نوع بار، وزن بار، زمان بارگیری، مقصد و مبدا بار، کرایه بار و موارد این چنینی در آن ذکر شود. یکی از نکات بسیار مهم برای تعیین قیمت حمل بار مشخص کردن این موارد است.

سامانه های اعلام بار چگونه کار می کنند؟

بسیاری از شرکت های باربری به منظور تامین بار مورد نیاز رانندگان خود، با طراحی سامانه های کارآمد نظیر کانال های تلگرامی، ربات های اعلام بار، اپلیکیشن های اعلام بار و … این امکان را ایجاد نموده اند تا صاحبین کالاها به راحتی به رانندگان آنها دسترسی داشته و رانندگان نیز برای مسیرهای مختلف همواره بار مورد نیاز خود را بارگیری نمایند.

از طریق سامانه های اعلام بار رانندگان می توانند بار مورد علاقه خود را پیدا کرده  و دیگر نگران بارهای سرکاری نباشند و صاحبین کالا نیز از این طریق  به طور مستقیم اعلام بار کرده و از بهترین رانندگان بهره مند خواهند شد.

بارهایی که از سامانه های اعلام بار، اعلام می شوند چگونه هستند؟

تیم  پشتیبانی یک اعلام بار چه از طریق اپلیکیشن اعلام بار باشد یا از ربات های تلگرامی اعلام بار، کیفیت بارها را بر اساس بازخورد رانندگان و سوابق صاحبین کالا، متصدیان و باربری ها بررسی می کنند و تنها بارهای معتبر و واقعی را در سامانه به نمایش  خواهد گذاشت.

ویژگی های یک سامانه اعلام بار چگونه است؟

ویژگی های یک سامانه اعلام بار عبارتند از:

  • در یک سامانه اعلام بار به دلیل اعلام بار از اقصی نقاط کشور، رانندگان در هر جای کشور می توانند بارهای اطراف خود را مشاهده کرده و برای حمل آن اعلام آمادگی کنند.
  • از طریق سامانه اعلام بار دیگر نیازی به پرداخت کمیسیون برای معرفی بار نیست و به طور مستقیم می توان با صاحبین کالا در ارتباط بود.
  • تیم پشتیبانی سامانه اعلام بار کیفیت اعلام بارها را مورد بررسی قرار می دهد.
  • با سامانه اعلام بار رانندگان در هر شرایطی بار خواهند داشت به طوری که بهترین بارها با توجه به خواسته راننده از طریق اعلان پیامکی موبایل برای راننده ارسال خواهد شد.
  • در یک سامانه اعلام بار مواردی نظیر؛ مبدا بار، مقصد بار، نوع ناوگان مورد نیاز، نوع حمل( بین شهری یا درون شهری)، نوع بار، کرایه بر اساس تن، وزن بار، شماره تماس صاحب کالا و مختصر توضیحاتی در مورد بار درج می شود تا صاحبین کالا به درستی بار خود را به رانندگان معرفی کرده و رانندگان نیز بتوانند بر اساس این اطلاعات بار مورد نیاز خود را انتخاب نمایند برای حمل آن اعلام آمادگی کنند.

رانندگان چگونه از طریق سامانه اعلام بار می توانند بار دریافت نمایند؟

رانندگان ناوگان مختلف برای دریافت بار مناسب از یک سامانه اعلام بار لازم است، اپلیکیشن یا ربات اعلام باری که می خواهند از آن بار دریافت کنند را بر روی دستگاه موبایل خود نصب کنند، با شماره خود وارد آن شده،  ثبت نام کنند و نوع ناوگان خود را انتخاب نمایند تا اعلام بارهای مربوط به ماشین بارگیر خود را مشاهده نمایند.

پس از ثبت نام در سامانه اعلام بار راننده به راحتی می تواند بارهای اطراف خود( یا از هر مبدا و مقصدی که می خواهد) را مشاهده کرده و از بین تعداد بارهای اعلام شده، مناسب ترین بار را انتخاب نماید. پس از انتخاب بار مورد نیاز، راننده به طور مستقیم از طریق شماره های تماس درج شده در سامانه می تواند با صاحب بار ارتباط برقرار نموده و در مورد حمل بار توافق نمایند.

ثبت اعلام بار جاده

صاحبین بار از طریق سامانه اعلام بار چگونه می توانند بار خود را اعلام کنند؟

صاحبین بارهای مختلف نیز مانند رانندگان برای اعلام بار خود، پس از ورد به اپلیکیشن یا ربات اعلام بار باید از طریق شماره تماس در اپلیکیشن یا ربات اعلام بار ثبت نام کنند، مشخصات بار خود( مبدا، مقصد بار، نوع بار، نوع ناوگان، مقدار کرایه، وزن بار و…) را وارد کرده، شماره تماس درج نمایند تا رانندگان از این طریق با آنها تماس گرفته و اعلام آمادگی نمایند.

در برخی سامانه های اعلام بار هم رانندگان می توانند برای دریافت بار اعلام آمادگی نمایند و هم صاحبین کالا بار خود را برای حمل اعلام می کنند در حالی که در برخی سامانه های اعلام بار فقط صاحب بار است که می تواند بار خود را اعلام نموده و رانندگان با داشتن این سامانه از طریق تماس با صاحب کالا، آمادگی خود را برای حمل  بار اعلائم کرده  و درخواست بار می کنند.

چگونه می توان به یک سامانه اعلام بار معتبر دسترسی پیدا کرد؟

به منظور دریافت خدمات ترابری جاده ای،  سامانه اعلام بار شرکت باسابقه ترابری مهم است که بسیار شناخته شده و معتبر باشد، و از بهترین سامانه های اعلام بار برای شما باشد و رانندگان این سامانه از رانندگان باتجربه و ماهر به صاحبین کالا جهت حمل بار معرفی شوند و به صورت کاملا جامع بتوان خدمات ترابری مورد نیاز صاحبین بارهای مختلف را تامین نمود.

وجود رانندگان متعدد آماده حمل بار، ناوگان متعدد با ظرفیت های مختلف، اعلام کرایه های معقول و منصفانه، اعلام بارهای معتبر و قابل اعتماد، بیمه بار از مبدا تا مقصد، تضمین صحت و سلامت کالا، و … باید از مزایای اعلام بار از طریق سامانه اعلام بار برای صاحبین کالاها باشد.

یکی از بهترین سامانه های اعلام بار، سامانه اعلام بار شرکت باربری مهدویان رانندگان به راحتی می توانند بارهای مورد نیاز خود را در مبدا و مقصدهای مختلف انتخاب نمایند و همیشه بار داشته باشند و دیگر نگران بارهای سرکاری و نامعتبر نباشند زیرا تیم پشتیبانی ترابری مهدویان تنها بارهایی را به رانندگان اعلام می کند که معتبر هستند و برای حمل آنها با ناوگان مختلف نیاز است.

شرکت باربری مهدویان با سابقه ۶۶ ساله در زمینه ترابری از معتبرترین و باسابقه ترین باربری های کشور است که با رانندگان حرفه ای خود که با راه های سراسر کشور آگاه هستند، خدمات در خور توجه ای در زمینه حمل و نقل جاده ای را ارائه داده است. برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص سامانه اعلام بار ما از طریق شماره های تماس درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/248623

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *