http://didshahr.ir/247654

06:57 :: 1401/03/22

شهردار اردبیل از ممنوعیت فعالیت بازار “حاج یوسف” این شهر از روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه امسال خبر داد.

بازار قیصریه اردبیل

محمود صفری افزود: با توجه به قدمت بیش از ۷۰ ساله بازار تاریخی “حاج یوسف” اردبیل برای پیشگیری از بروز خطرات احتمالی باید این بازار ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

او با بیان اینکه احتمال ریزش و تخریب بازار “حاج یوسف” به شدت افزایش یافته است، گفت: این بازار از روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه امسال تعطیل خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه عمر تجهیزات به کار رفته در ساخت و ساز این بازار پایان یافته و احتمال تخریب و ریزش آن جان صدها نفر از شهروندان را تهدید می‌کند، از شهروندان خواست برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی از تردد در این بازار جداً خودداری کنند.

صفری با اشاره به اتفاقات ناگوار در حادثه پلاسکو و متروپل بیان کرد: شهرداری اردبیل احساس مسئولیت کرده و نمی تواند درباره خطراتی که شهروندان را تهدید می کند، بی تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه اخطارهای لازم نسبت به خطرات احتمالی به کسبه این بازار داده شده است، اظهار کرد: متاسفانه کسبه بازار “حاج یوسف” علی رغم اخطارهای داده شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

صفری خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش مالکان مغازه‌های بازار “حاج یوسف” با شهرداری اردبیل برای بهسازی، بازسازی و مرمت این مجموعه شد و اضافه کرد: شهرداری به هیچ‌وجه نسبت به وضعیت معیشتی صاحبان مغازه‌های مستقر در این بازار بی اعتنا و بی تفاوت نخواهد بود.

تعطیلیممنوعیت فعالیت بازار حاج یوسف اردبیل از چهارشنبه بازار

ممنوعیت فعالیت بازار حاج یوسف اردبیل از چهارشنبه

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/247654

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *