http://didshahr.ir/246889

08:16 :: 1401/02/31

اگر می خواهید ویژگی های خاصی را به وب سایت خود اضافه کنید، مکان های زیادی وجود دارد که می توانید افزونه ها را خریداری یا دانلود کنید.

R13 49

هر سایت وردپرسی برای بیرون کشیدن محتوا از پایگاه داده و نمایش آن در یک طرح به یک موضوع نیاز دارد. و از نظر تئوری شما می توانید یک سایت را فقط با یک موضوع و هیچ چیز دیگری راه اندازی کنید. اما آن سایت بدون اضافه شدن افزونه ها بسیار محدود خواهد بود.

افزونه ها بیش از آنچه که با هسته وردپرس ارائه می شود، قابلیت بیشتری به سایت وردپرس شما اضافه می کنند. همه چیز از یک تقویم رزرو یا اسلایدر متحرک گرفته تا یک سیستم مدیریت یادگیری با امکانات کامل یا بازار آنلاین شما می توانید همه آنها را با افزونه ها به سایت خود اضافه کنید.

در این راهنما، من به شما نشان خواهم داد که چگونه افزونه وردپرس خود را بسازید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از بهترین تمرین در توسعه افزونه استفاده کنید، چگونه کد موجود در افزونه خود را اجرا کنید، و چگونه کد و فایل های افزونه خود را ساختار دهید. من همچنین شما را در فرآیند ایجاد اولین افزونه راهنمایی خواهم کرد و به برخی از سوالات متداول پاسخ خواهم داد.

افزونه های رایگان و پولی وردپرس

اگر می خواهید ویژگی های خاصی را به وب سایت خود اضافه کنید، مکان های زیادی وجود دارد که می توانید افزونه ها را خریداری یا دانلود کنید. فهرست پلاگین وردپرس شامل هزاران افزونه رایگان است که به شما در ایجاد سایت مورد نیاز کمک می کند. اما اگر به دنبال ویژگی‌های پیشرفته ‌تر، رابط کاربری بهتر یا پشتیبانی بهبود یافته هستید، شرکت برنامه نویسی artacode  با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت و افزونه نویسی وردپرس حتما ارزش  طراحی یک پلاگین یا همان افزونه ممتازو اختصاصی را با شرکت آرتاکد تجربه کنید.

اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد افزونه خود را کدنویسی کنید! این می تواند کارآمدتر از استفاده از یک افزونه شخص ثالث باشد، زیرا ممکن است فقط به بخشی از کد ارائه شده توسط آن ها نیاز داشته باشید. همچنین به این معنی است که می‌توانید افزونه یا قالب اختصاصی  وردپرس ایجاد کنید که نیازهای شما را با دقت بیشتری برآورده کند، یا می‌توانید یک افزونه موجود را برای تطبیق آن با سایت خود سفارشی کنید.

برای طراحی یک پلاگین یا همان افزونه وردپرس اختصاصی برای وب سایت خود به ما یعنی شرکت برنامه نویسی حرفه ای آرتاکد مراجعه کنید.

منبع : www.artacode.net

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/246889

اشتراک این خبر :

دیدگاه ها

  1. زهرا گفت:

    مطلب خوب و متخصری بود اما اگر ی خورده بیشتر بود به نظر بهترم هم میشد چون خیلی بیشتر از اینا میشه درباره افزونه های وردپرس صحبت کرد

  2. مریم گفت:

    چه جوری میشه یک افزونه وردپرس رو اختصاصی کرد من که اولین بار بود میشنیدم

  3. حسین گفت:

    با وجود کم بودن مطلب ولی تقریبا کامل بود کلا افزونه های وردپرس خیلی به کار میان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *