http://didshahr.ir/268516

06:06 :: 1403/07/02

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل، تصریح کرد: با اجرای طرح تفصیلی قطعاً کمبود سرانه فضای آموزشی رفع خواهد شد.

b77c768f c3e8 413c 91bd 76077d023e0d

بهزاد عباس‌زاده عضو شورای شهر اردبیل در جلسه پروژه مهر که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،نماینده پلیس راهور و فرمانداری و شهردار اردبیل به میزبانی شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد؛ گفت: از آنجایی که بیش از ۵۰ نوع همکاری بین شورا و شهرداری با آموزش و پرورش وجود دارد، لذا بر تداوم و تقویت تعامل و هماهنگی این نهادها تاکید می‌شود.

وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان وهمکاران آموزش و پرورشی و دانشگاهی گفت: شورا و شهرداری اردبیل نهادیست که همواره در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی و … تمامی نهادها را حمایت میکند. با اینکه بسیاری از نهادها از ظرفیت شورای شهر و شهرداری استفاده می‌کند اما تاکنون آموزش و پرورش هیچگونه حمایتی از ما نخواسته است.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل، تصریح کرد: با اجرای طرح تفصیلی قطعاً کمبود سرانه فضای آموزشی رفع خواهد شد.

شهرداری می‌تواند نسبت به صدور پروانه رایگان و حتی اختصاص زمین رایگان برای احداث مدرسه اقدام کند اما لازم است آموزش و پرورش نیز نیاز خود را مطالبه کند‌.

عباسزاده با پیشنهاد اینکه به طور مثال عوارض پرداختی شهرداری به نظام آموزش و پرورش در سال فقط ۳ درصد است؛افزود: مثلا مآموزش و پرورش میتواند به جای اخذ این عوارض با شهرداری توافق کرده و در راستای احداث مدارس قدم بردارد.

وی با اشاره به ضرورت نصب پل عابر پیاده در مقابل دبیرستان فنی و حرفه‌ای در جاده خلخال گفت: امنیت دانش آموزان نیز که امانتی برای ما در مدارس هستند بسیار ضروری است.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک بین شورا و شهرداری اردبیل و آموزش و پرورش؛تصریح کرد: خروجی این کارگروه بسیار مهم است
عباسزاده ادامه داد: هیچ دانش آموزی شایسته نیست به دلیل نبود امکانات از تحصیل باز بماند؛ لذا با کمک مالی شورا و شهرداری به دانش آموزان نیازمند می‌توان مشکل تحصیل آنها را حل کرد.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/268516

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *