http://didshahr.ir/267708

11:38 :: 1403/04/22

خواستگاری از دختر مردم با داشتن زن صیغه ای داستان زنی است که برای کمک به مرکز مشاوره پلیس آمده بود.

خواستگاری از دختر مردم با داشتن زن صیغه ای

صغری ۲۵ ساله درباره سرگذشت تاسف بار خود گفت: روزی که «عیسی»به خواستگاری ام آمد من نمی دانستم که او یک زن صیغه ای دارد اما بعد از ازدواج زمانی به این موضوع پی بردم که دیگر کار از کار گذشته بود.

خلاصه اختلافات و مشاجره های ما در زندگی از همین جا آغاز شد و «عیسی» قول داد تا همسر صیغه ای اش را طلاق بدهد من هم با دلخوشی به وعده و وعیدهای شوهرم در حالی باردار شدم که هوویم نیز باردار شد و دیگر قصد نداشت از شوهرم طلاق بگیرد.

در این گیر و دار، قهر و آشتی های ما ادامه یافت و من هربار با وساطت بزرگ ترها به زندگی مشترکم بازمی گشتم تا شاید عیسی هوویم را طلاق بدهد و بعد از گذشت چندماه از این ماجراها پسرم «فردین» به دنیا آمد و من وقتی مطمئن شدم که عیسی دیگر قصد ندارد هوویم را طلاق بدهد،فرزندم را به آغوش گرفتم و به خانه پدرم رفتم.

حدود یک هفته بعد «عیسی» به در منزل پدرم آمد و بعد از مشاجره و درگیری، ناگهان پسرم را از آغوشم جدا کرد و با خودش برد. من که خیلی نگران شده بودم به سراغ همسرم رفتم ولی او را پیدا نکردم. الان چند روزی است که از نوزاد شیر خواره ام اطلاعی ندارم و می ترسم بلایی به سرش بیاید چرا که او هنوز فقط یک نوزاد است و باید از شیر مادر استفاده کند. از سوی دیگر هنگامی که دریافتم خانواده شوهرم فرزندم را از من پنهان می کنند و تلاش هایم برای یافتن او بی فایده است راهی کلانتری شدم تا از طریق قانونی بتوانم نوزادم را به آغوش بگیرم و …

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/267708

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *