http://didshahr.ir/265050

09:59 :: 1402/09/12

مدیر بیمه دی استان اردبیل در خصوص خدمت‌دهی هرچه بهتر بیمه‌ها به مشتریان خود، به نقش سایر موسسات و نهادها اشاره کرد و گفت: تعامل و ارتباط سازنده با دستگاه‌های مختلف نیز یکی دیگر از راه‌های مشتری‌مداری است و امید است تا اصحاب رسانه، یاری رسان بیمه‌ها در این مهم باشند.

sssss

مدیر بیمه دی استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اهمیت کارهای تحقیقی و امور پژوهشی، کم‌رنگ بودن این موضوع در سطح استان را،‌ موجب ضعف در برنامه‌ریزی‌های بیمه‌ای استان دانست و اظهار امیدواری کرد؛ موضوعات پژوهشی با قوت بیشتری در سطح استان پیگیری شده و همایش نخبگان صنعت بیمه در سال‌های آتی با رویکرهای علمی و با ارایه‌ی مقالات تحقیقی برگزار گردد.

مدیر بیمه دی استان اردبیل عنوان کرد: یکی از ارکان مشتری‌مداری و تکریم بیمه‌شدگان بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص در شعب و شبکه‌ی فروش آموزش‌دیده، مستعد و با انگیزه است که شرکت‌های بیمه‌ای استان، به ویژه شرکت بیمه دی در تلاش‌اند تا این مهم را محقق نمایند.

میکائیل‌وند در خصوص خدمت‌دهی هرچه بهتر بیمه‌ها به مشتریان خود، به نقش سایر موسسات و نهادها اشاره کرد و گفت: تعامل و ارتباط سازنده با دستگاه‌های مختلف نیز یکی دیگر از راه‌های مشتری‌مداری است و امید است تا اصحاب رسانه، یاری رسان بیمه‌ها در این مهم باشند.

در ادامه‌ی این‌ نشست نیز، رئیس و دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان اردبیل،‌ ضمن پاسخگویی به پرسش‌های مطرح شده از سوی خبرنگاران، خواهان یاری ایشان در خصوص تغییر باورهای عمومی غلط نسبت به صنعت بیمه شده و نقش آن‌ها در فرهنگ‌سازی را مورد تقدیر و تحسین قرار دادند.

برگزاری نشست خبری شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان اردبیل به همت بیمه دی به مناسبت هفته‌ی بیمه،‌ نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه‌ای فعال استان اردبیل و رئیس، نایب رئیس و دبیر این شورا برگزار شد.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/265050

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *