http://didshahr.ir/264933

07:48 :: 1402/09/06

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی بازدیدی که از مجموعه کارخانه سیمان آرتا اردبیل داشتیم، فعالیت کارخانه سیمان اردبیل به صورت ۲۴ ساعته در جریان است.

بتن ریزی سیمان

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل طی بازدید از کارخانه سیمان آرتا اردبیل گفت: امروز پنجم آذر ماه طی بازدیدی که از مجموعه کارخانه سیمان آرتا اردبیل داشتیم، فعالیت کارخانه سیمان اردبیل به صورت ۲۴ ساعته در جریان است.

مسعود ایرانی افزود: تولید سیمان به خاطر اجرای یک سری پروژه های زیر ساختی که در استان فعال شده و از طرفی نیازمندی دائمی که دراستان بخاطر این بحث وجود دارد کارخانه فعال است و نیازهای استان را کامل تامین می کند .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: کارخانه سیمان از دو بخش عمده تشکیل شده، یکی قسمت کلینکر و دیگری بخش تولید سیمان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اورهالی که به دلایل فنی امسال کمی زودتر باید انجام می‌گرفت، اما پیش بینی‌های لازم طی سه سال گذشته انجام شده که در حال حاضر خط تولید سیمان و تحویل به مشتری با شدت و قوت قبل ادامه دارد.

ایرانی در پایان عنوان کرد: جا دارد تقدیر و تشکر کنیم از مدیریت و مجموعه پرسنل کارخانه سیمان آرتا اردبیل، به لحاظ فنی، برنامه‌ریزی لازم در این واحد تولیدی به گونه‌ای انجام شده که نیاز استان با وجود اجرای پروژه‌های بزرگی مثل پروژه مسکن ملی وتامین بازار تقاضا به همان قوت و شدت خود ادامه دارد و کسانی که از طریق بورس کالا خرید سیمان داشته‌اند بر اساس تاریخ خرید و به نوبت سیمان خود را تحویل می گیرند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264933

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *