http://didshahr.ir/264410

06:33 :: 1402/08/09

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل  گفت: یک واحد صنفی به اتهام فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در تعزیرات حکومتی شهرستان اردبیل محکوم شد.

جریمه تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ماموران انتظامی شهرستان مشگین‌شهر تردد یک دستگاه موتورسیکلت خارجی هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در پارک جنگلی مشگین‌شهر را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: این پرونده قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشگین‌شهر رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل  گفت: یک واحد صنفی به اتهام فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در تعزیرات حکومتی شهرستان اردبیل محکوم شد.

رحیمی‌آذر افزود: پرونده مربوط به تخلف فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۱۳۵ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه با بررسی محتویات پرونده، ضمن صدور حکم نسبت به معدوم کردن کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۴میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن و تجارت اردبیل گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264410

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *