http://didshahr.ir/263023

06:08 :: 1402/06/07

شهردار اردبیل گفت:برج دوقلوی دکوسنتر بعد از سال‌ها بلاتکلیفی، در ورودی شهر از سمت خلخال به بهره برداری رسید.

محمود صفری

خبرنگار: غفت آقایاری

محمود صفری در آیین کلنگ زنی احداث برج دوقلو در اردبیل اظهار کرد: پروژه دوقلوی دکوسنتر بعد از سال‌ها بلاتکلیفی، تعیین تکلیف و قرارداد احداث آن با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب امضا شد.

وی با بیان این‌که این پروژه یکی از بزرگترین پروژه مشارکتی در شهر اردبیل است، افزود: حمایت از طرح‌های مشارکتی جزو اولویت‌های شهرداری اردبیل است که در همین راستا احداث برج دوقلوی دکوسنتر با زیربنای ۱۳۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۲هزار میلیارد تومان با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در دستور کار قرار گرفت.شهردار اردبیل اضافه کرد: ساخت پروژه مجتمع تجاری مسکونی دوقلوی دکوسنتر در ۷۰۰ واحد مسکونی به‌مدت ۴ سال انجام خواهد گرفت.

صفری اظهار کرد: عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی استان اردبیل با اعتباری بالغ‌ بر ۲ هزار میلیارد تومان آغاز شد و بیش از ۱۰ سال بود که پروژه دکوسنتر بلاتکلیف مانده بود که امروز شاهد احیای این پروژه و آغاز عملیات اجرایی آن هستیم و این برج به‌عنوان مرتفع‌ترین برج قطعا می‌تواند برای توسعه منطقه کمک شایانی کند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های مشارکتی با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار دارد که عملیات عمرانی تعدادی از پروژه‌ها شروع شده و مابقی نیز در برنامه‌ کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

شهردار اردبیل بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدود شهر جزو اولویت‌ها است که در راستای پاسخ به مطالبات مردم و کاهش ترافیک در میدان علی‌آباد و بعثت صورت می‌گیرد.

صفری به پروژه‌های فنی و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که همواره در اولویت بوده و است، تعریف و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید نیز جزو برنامه‌ها بود که در همین راستا مجموعه شهرداری و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل عملیات اجرایی بزرگترین پروژه مدیریت شهری، پل بسیج آغاز و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه به ۲۵ درصد رسیده است.

شهردار اردبیل همچنین با اشاره به برنامه شهرداری برای توسعه فضای سبز در این شهر اظهار کرد: با احداث پارک‌های پعثت، میراشرف و بوستان خانواده‌ شورابیل ۱۴ هکتار به سرانه فضای سبز اردبیل اضافه می‌شود.

اقدامات خوبی در پروژه های مشارکتی اردبیل انجام شده است

استاندار اردبیل گفت: در ۲ سال گذشته هیچ اقدامی برخلاف منافع شورا و شهرداری انجام نشده و در تخصیص و تأمین منابع اعتباری برای پروژه‌های عمران شهری کوتاهی نشده است.

سیدحامد عاملی در آئین آغاز عملیات احداث پروژه برج دوقلوی استان اردبیل اظهار کرد: تمام اقداماتی که در استان اردبیل و در طول دو سال گذشته انجام شده است محصول همت، کار جهادی و وحدت و همدلی همه کسانی است که دلسوز کشور و این ملت هستند.

وی به اشاره به شرایط خاص و سخت اقتصادی موجود در کشور خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی به ویژه در پروژه‌های مشارکتی در اردبیل روی داده که تا به حال کم نظیر بوده و شهرداری اردبیل و شورای شهر توانسته اند در جلب و جذب سرمایه گذاری‌های داخلی همتی راستین داشته باشند.

استاندار اردبیل با تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل در توجه به پیشرفت و آبادانی شهر اردبیل بیان کرد: مجموعه استانداری اردبیل در همراهی با شورا و شهرداری هیچ اقدامی برخلاف منافع آنها انجام نداده و در بحث تأمین منابع با تمام توان تلاش کردیم تا هیچ پروژه‌ای بدون اعتبار باقی نماند.

عاملی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: تمام کسانی که در عمران و آبادانی شهر دخیل بودند شایسته تقدیر هستند و شهرداری و شورای شهر در این میان پیشرو و پیشقدم بودند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/263023

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *