http://didshahr.ir/261076

02:33 :: 1402/03/26

وقتی مسئول بحران استان اردبیل بدون داشتن تخصص از افراد فعال انتخاباتی نزدیک به یک کاندیدا انتخاب شود، کشته شدن ۵ نفر در یک سیل دور از انتظار نبود.

بی تدبیری مسئول بحران استان اردبیل

پنج نفر از شهروندان استان اردبیل در سیل مجدد گرمی جان خود را از دست دادند. مسافران مسیر رضی، گرمی، بیله‌سوار گواهی می‌دهند در زمان وقوع حادثه، هیچ گونه اطلاع رسانی از سیل، انجام نشده و هیچ راهنمایی و ممانعتی از حرکت خودروها صورت نگرفته است و مردم همراه سیل به قتلگاه خود راهی بودند

اگرچه در چند روز گذشته، نیز شاهد وقوع سیل بودیم و مسیل‌ها و پل‌های پرتنش جاده مشخص شده بودند اما تدبیری و حس مسئولیتی از مدیریت بحران جهت پیش گیری از این قتل ها شاهد نبودیم.

انصافا مسئول حفظ جان مردم در برابر حادثه چه کسی است، داغ دل مردم مغان را چه کسی پاسخ می‌دهد. مسئول بحران های استان کیست؟

در این مورد کانال اردبیل نیوز از دادستان استان اردبیل خواسته که مدیر کل بحران استان اردبیل بازخواست و بازداشت کند.

کانال صبح امروز نیز با انتشار عکسی از مدیر کل بحران استان اردبیل از فعالیت های انتخاباتی او برای یکی از کاندیداها پرده برداشته است.

در اثر سیل امروز جاده گرمی- بیله سوار در محدوده پل انجیرلو مسدود شد و طی هفته‌های جاری بارش‌های متعدد منجر به وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان اردبیل شده و خسارت های سنگینی به همراه داشته است و در سیل نهم و دهم خرداد ماه جاری هم مسیر گرمی _ بیله سوار برای ساعاتی مسدود و بر اثر تخریب تاسیسات آبرسانی آب شهر گرمی و تعدادی از روستاها برای نزدیک به یک هفته قطع شده بود.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261076

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *