http://didshahr.ir/255143

06:04 :: 1401/09/27

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هدف کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در این استان خبر داد.

رامین صادقی

رامین صادقی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شب یلدا و متعاقب آن افزایش تقاضا برای خرید کالاهای پر مصرف مانند میوه و تربار، شیرینی، خشکبار و آجیل و مواد پروتئینی و در راستای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها و صیانت از حقوق مصرف کنندگان نظارت بر بازار این طرح اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: برای از بین بردن زمینه سوء استفاده احتمالی از فضای بازار و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت اقلام متاثر از افزایش تقاضا، اقدامات نظارتی با همکاری دستگاه‌های ذی ربط از جمله جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تشدید می‌شود.

صادقی بیان کرد: با انجام گشت های مشترک ، پایش مستمر نحوه عملکرد مبادی صنفی عرضه کننده اقلام مزبور به منظور حصول اطمینان از رعایت قیمت و ضرایب سود مصوب در دستور کار قرار گرفته و در صورت احراز تخلف با متخلفان مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه واحدهای صنفی و اصناف در حوزه اشتغال و توانمندسازی اقتصاد استان نقش بسزایی دارند، اضافه کرد: اصناف و بازاریان استان همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهند بود.

صادقی اصناف را بزرگترین تشکل مدنی بخش خصوصی در کشور برشمرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در این شرایط سخت اقتصادی، اصناف مانند گذشته هوای مردم را داشته و همنوعان خود را بیش از پیش درک کنند.

وی از مردم خواست، هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی و کم فروشی، عرضه خارج از شبکه توزیع، عدم صدور فاکتور، قاچاق و احتکار در بازار را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ گزارش دهند، تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بازار قیصریه اردبیل
آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/255143

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *