http://didshahr.ir/254911

06:00 :: 1401/09/21

بهزیستی استان اردبیل از زنان و دختران تحت خشونت‌های خانگی حمایت می‌کند

دستگیری زن

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: سازمان بهزیستی در جدیدترین طرح حمایتی خود از زنان و دختران تحت خشونت‌های خانگی در این استان بصورت مداخلات خانواده محور حمایت می‌کند.

خسرو امیدوار اظهار کرد: استان اردبیل جزو هفت استان پایلوت اجرای این طرح است که با هدف کاهش و کنترل خشونت علیه زنان و دختران بصورت خانواده محور زیرپوشش بهزیستی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح مداخلات خانواده محور در کاهش و کنترل خشونت‌های خانگی علیه زنان و دختران و حمایت از خانواده‌های دارای اختلافات حاد خانوادگی موثر بوده و بهزیستی استان برای کاهش و کنترل مشکلات رفتاری در بین اعضای خانواده، ایجاد و افزایش مهارت‌های زندگی، ایجاد و افزایش مهارت‌های گفت و گو ، حل مساله در خانواده ، برقراری روابط موثر بین زوجین و اصلاح رفتار مرتکبین خشونت برنامه‌های مدونی اجرا می‌کند.

امیدوار رویکرد اصلی این طرح را بررسی و مداخله در تمامی ابعاد و تمامی افرادی ذکر کرد که در ایجاد خشونت نقش دارند و گفت: با همین نگرش، مداخلات، اصلاح رفتار و تغییر نگرش در ارتباط با همه اعضای خانواده مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: اجرای این طرح در استان توسط یک گروه ناظر تحت ارزیابی هست و چنانچه نتایج مورد نظر حاصل شود به شهرهای دیگر استان تسری پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعامل و همکاری مطلوبی از سوی مقامات انتظامی و قضایی استان و استانداری با اداره کل بهزیستی استان وجود دارد.

 

حمایت از زنان و دختران تحت خشونت‌های خانگی در اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/254911

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *