http://didshahr.ir/251801

07:36 :: 1401/06/28

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از اجرای طرح «انتخاب شهروند نمونه» در اردبیل خبر داد.

شهرداری

اباصلت ابراهیمی اظهارکرد: از آنجایی که شهروندان اخلاق‌مدار، مشارکت‌جو، کوشا و مسئولیت‌پذیر از سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی و انسانی هر جامعه محسوب می‌شوند و برخورداری هر چه بیشتر جامعه از وجود این شهروندان در فرایند توسعه و ارتقای کیفیت اجتماعی و در سطح محلات و مناطق بسیار موثر است؛ بنابراین شناسایی، معرفی و تکریم آنها از وظایف مدیران شهری است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح «انتخاب شهروند نمونه» در شهر اردبیل شناسایی، معرفی و برجسته سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر اردبیل، ایجاد علاقه در بین شهروندان بمنظور مشارکت در امور مرتبط با شهر است؛ افزود: در واقع چشم‌انداز این طرح رسیدن به شهر برتر، تربیت شهروندان اخلاق‌مدار و با فرهنگ می‌باشد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این طرح با شعار «اردبیل شهر همدلی و مهربانی» در شهر اردبیل اجرا خواهد شد و شهروندان میتوانند در این جشنواره شرکت کنند که زمان دقیق اجرای طرح در صفحه رسمی شهرداری اردبیل و سازمان فرهنگی اجتماعی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: الگوسازی از شهروندان برگزیده در سطح جامعه، بسترسازی برای ارتقا آموزش‌های شهروندی، ایجاد بانک اطلاعاتی از نخبگان شهروندان فعال و برگزیدگان از دیگر اهداف این طرح است.

ابراهیمی گفت: منتخبین در بخش‌های شهروند برگزیده، شهروند شایسته تقدیر، شهروند افتخاری، شهروند عامل به وظایف شهروندی و شهروند منتخب بخش ویژه تقدیر و تجلیل خواهند شد.

شهروند «نمونه» در اردبیل انتخاب می شود
شهروند «نمونه» در اردبیل انتخاب می شود

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/251801

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *