http://didshahr.ir/248594

07:28 :: 1401/04/11

علیرضا نعمت سلطانی در رابطه با اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل گفت:مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرردبیل با پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا است.

علیرضا نعمت سلطانی

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل، قائم مقام،معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با حضرت آیت ا… سیدحسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

، در این دیدار مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با ابراز رضایت و خشنودی از حضور در دفتر و دیدار با نماینده ولی فقیه، به ارائه گزارش مختصری از وضعیت آب شرب شهرها و روستاهای استان و برنامه های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری پرداختند.

مهندس سلطانی، خدمت رسانی به مردم را افتخار این شرکت دانست و افزود: رضایتمندی مردم شریف استان از اهداف اساسی شرکت محسوب می شود و امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت تامین و توزیع آب این مسئله را به اثبات برسانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت به مسئله خشکسالی و کاهش بارندگی اشاره کرد و افزود: این عوامل در بخش های تولید و مصرف آب اثر مستقیم داشته و توصیه مدیریت مصرف آب را از تریبون نمازجمعه خواستار شد.

وی با اشاره به نقش مهم آب در رعایت بهداشت فردی باتوجه به فرا رسیدن تابستان، برنامه ریزی و همکاری عمومی برای مقابله با تنش آبی و پشت سر گذاشتن تابستان را بسیار جدی و ضروری دانست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بیان داشتند: در شهرهای و روستا های استان، فعالیتهای خوبی صورت گرفته، که تأثیر بسزایی در توسعه استان و رفع مشکلات ناشی از کمبود منابع آب شرب داشته است.

وی با اشاره به برخی رفتارهای ناصحیح در زمینه مصرف آب گفت : با توجه به کمبود منابع آبی ، بروز خشکسالی ، افزایش جمعیت و صنایع جا دارد با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه استفاده درست از آب از هدرروی هرچه بیشتر آب جلوگیری شود .

علیرضا نعمت سلطانی:اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل

اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/248594

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *