http://didshahr.ir/245953

03:29 :: 1401/02/06

یکی از دغدغه‌های خانم‌هایی که شاغل هستند این است که یک‌ مانتو شلوار اداری ارزان خریداری کنند که برند طاعتی در این زمینه توانسته‌است به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد؛ پس اگر می‌خواهید از نحوه کارکرد این برند آگاهی یابید با ما تا انتهای این‌مطلب همراه باشید.

 

image 1641987792

درباره برند طاعتی

برند طاعتی در زمینه مانتو شلوار اداری ارزان جنس خوب به‌عنوان یکی از برندهای مطرح در بازار ایران شناخته‌ می‌شود که در روند تولید محصولات خود از دستگا‌ه‌های بروز صنعتی و خیاطان ماهر استفاده‌کرد‌ه‌است و با ارائه کیفیت دوخت مناسب و حراج مانتو اداری توانسته‌است در طی سال‌ها اعتماد مشتریان را به سوی خود جلب کند. این برند آماده ارائه حراج لباس فرم خود به مؤسسات، اداره‌ها و شرکت‌های خصوصی ‌است و امکان سفارش دوخت، به انتخاب مشتری را نیز فراهم آورده‌است.

مانتو اداری ارزان

نوع پارچه

 مانتو شلوار اداری این برند از پارچه‌های مرغوب تهیه شده‌است که به هنگام خرید لباس فرم ارزان مشخص‌ می‌شود که بین پارچه‌های اداری، این مانتو شلوارها بسیار محبوب هستند؛ از مزیت‌های مهم این مانتو و شلوارها می‌توان به این‌موارد اشاره کرد که این‌پارچه‌ها چهارفصل هستند، دوام بسیار بالایی دارند، در مقابل رنگ دهی و پرز مقاوم هستند، خیلی کم چروک می‌شوند و تن‌خور بسیار شیکی دارند.

رنگ مانتو شلوار اداری

رنگ‌های این مانتو شلوار اداری ارزان قیمت در ۴  رنگ سرمه‌ای، طوسی، مشکی و زغالی موجود است و تا حدود ۶ ماه تا یک‌سال ضمانت دارند.

نحوه ثبت، سفارش و خرید لباس فرم ارزان

برای ثبت، سفارش و خرید مانتو شلوار اداری طاعتی از ۴ راه می‌توانید اقدام کنید که آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • از طریق سایت

روش اول با مراجعه به سایت طاعتی(info@taati.co) و طی‌کردن گام‌به‌گام مراحل خرید است.

  • از طریق واتس‌اپ

در مرحله دوم شما می‌توانید از طریق واتس‌اپ (۰۹۱۹۸۳۰۷۰۰۳) مانتو شلوار اداری خود را سفارش دهید.

  • از طریق تماس تلفنی

شما از طریق تماس تلفنی (۸۸۸۴۱۰۰۹ـ ۰۲۱) می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان این برند بپرسید و از پیشنهادات آن‌ها اطلاع یابید و در نهایت خریدی خوب و مقرون‌به‌صرفه داشته‌باشید.

  • از طریق خرید حضوری

با مراجعه به فروشگاه طاعتی‌ در تهران_میدان هفتم‌تیر _اول مفتح شمالی_کوچه آرام پلاک ۳۵ می‌توانید اقدام به  خرید از حراج  لباس فرم برند طاعتی کنید.

image 1641987816

نحوه شستن مانتو شلوار اداری ارزان

برای شستن مانتو و شلوارها موارد ذکر شده در متن زیر را رعایت کنید:

  • قرار دادن لباسشویی در دمای مناسب؛ ماشین‌لباسشویی را روی دمای مناسبی تنظیم کنید تا به بافت پارچه آسیبی وارد نشود.
  • استفاده از مواد نرم کننده؛ برای شستن مانتو شلوار اداری از ماده شوینده مناسب ترجیحاً از مواد نرم‌کننده استفاده‌کنید.
  • اتوکردن؛ از اتو در دمای پایین استفاده‌کنید و در صورت امکان از اتو بخار استفاده‌کنید.
  • خشکشویی؛ می‌توانید مانتو شلوار اداری خود را به خشکشویی بسپارید که بدین‌شکل به بافت پارچه آسیبی وارد نمی‌شود و دوام بالایی پیدا می‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که اطلاعاتی را درباره برند طاعتی، ویژگی محصولات طاعتی، نحوه ثبت، سفارش و خرید مانتو شلوار اداری ارزان و نحوه شستن آن‌ها، در اختیار شما قرار دهیم تا انتخابی مناسب و ارزان‌قیمت داشته‌باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تمام فرم‌های اداری می‌توانید به آدرس اینترنتی https://taati.co/ مراجعه نمایید.

مانتو شلوار اداری ارزان قیمت

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/245953

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *