http://didshahr.ir/241678

12:38 :: 1400/11/08

وعده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان شهدا و بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی پارس آباد

بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی پارس آباد

دکتر علی محمدیان سرپرست دانشگاه  بعد از ظهر روز جمعه به همراه اعضای هیئت رئیسه طی سفر به پارس آباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه پارس آباد ضمن قدردانی از حضور دو روزه مسئولین دانشگاه در این شهرستان، انتظارات و نیازمندیهای بهداشتی و درمانی شهرستان را اعلام و خواستار ساماندهی اهم موضوعات حوزه سلامت شهرستان از جمله نیروهای تخصصی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز شد.

بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی پارس آباد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز هدف از سفر به شهرستان پارس آباد را بررسی وضعیت حوزه سلامت این شهرستان و رفع موانع و مشکلات موجود دانست و اظهار داشت: این منطقه پتانسیل لازم جهت ایجاد بسترهای لازم توریسم درمانی را داشته و دانشگاه در این خصوص حمایتهای لازم را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: تامین نیروهای تخصصی در رشته های مختلف از قبیل تخصص های کودکان، نوزادان، بیهوشی، گوارش و … به محض اختصاص سهمیه مناطق از طریق وزارت بهداشت، کاهش بار اعزام بیماران به مرکز استان با تقویت نیروی انسانی و تجهیزات درمانی و اختصاص آمبولانس به مرکز بهداشتی و درمانی اصلاندوز از جمله اهم برنامه های دانشگاه می باشد.

محمدیان افزود: در شهرستان پارس آباد تاکنون ۴۳۰۰ مبتلای قطعی و بستری، ۵۰۰ فوتی و ۱۲۰۰۰ تست PCR مثبت بدنبال کرونا وجود دارد و انجام بیش از بیست هزار سی تی اسکن در این شهرستان در طول این مدت، نشان‌دهنده عمق و خطرناک بودن این بیماری منحوس است.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/241678

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *