http://didshahr.ir/268509

06:25 :: 1403/07/02

یوسف خدادی گفت: به میمنت این اعیاد زمینه آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان فراهم گردید.

زندان

ششمین مرحله آزادی زندانیان محکومیت های غیر عمد و مالی با مشارکت اتحادیه عسل و لبنیات فروشان اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

یوسف خدادادی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و نائب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان در این خصوص گفت: امروز به میمنت این اعیاد زمینه آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان فراهم گردید.

وی ضمن قدردانی از مردم ولایی و خیرین استان اردبیل که با ستاد دیه استان همکاری می کنند خاطر نشان کرد: از اول سال جاری تاکنون ۲۰۰ نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: علیرغم همه تلاش های انجام گرفته در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر محکوم مالی در زندان های استان هستند که چشم انتظار یاری و کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/268509

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *