http://didshahr.ir/268121

06:52 :: 1403/05/29

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه در استان اربیل ۷۶ کارگزار فعال وجود دارد،گفت:این کارگزارها کودهای یارانه ای و غیر یارانه ای را تامین و در اختیار کشاورزان قرار می دهن

راهب مسافر

راهب مسافر

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل در حاشیه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی که در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد:امنیت غذایی مهمترین وظیفه حاکمیت وحقوق اولیه انسان ها است.

راهب مسافر با بیان اینکه در کشور ما این وظیفه خطیر به عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است، یادآور شد: در این راستا شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل به عنوان یکی از بازوان توانمند وزرات جهاد کشاورزی با تامین و تدارک و توزیع به موقع آن در تامین امنیت غذایی نقش موثری دارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: همایش آموزشی و تروجیی  به منظور حمایت از تولیدکندگان داخلی انجام شده است به طوری که کشاورزان و کارگزران که مراجعه می کنند آخرین محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم کشاورزان قرار می دهند.

وی ادامه داد: کارگزاران به عنوان پل ارتباطی تولید کنندگان و مصرف کنندگان که کشاورزان هستند با اطمینان خاطر محصولات با کیفیت را از تولیدکنندکان خریداری و در اختیار کشاورزان قرار می دهند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل ۹۲ شرکت برتر تولید کننده کود عقد تفاهم حمایتی امضا و منعقد قرار گرفتند که در این راستا تولیدکنندگان شبکه گستره عظیم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل از سراسر کشور محصولات خود را معرفی و در اختیار کشاورزان قرار می دهند.

e828f087 391d 4044 b65d 48c528f912b5 1

راهب گفت: در این همایش تعداد ۲۰ شرکت برتر تولیدکنندکان کشور حضور دارند که محصولات خود را معرفی و در اختیار کشاورزان قرار می دهند.

وی تصریح کرد: در این همایش شرکت کنندگان از استان های مختلف گیلان، مازندران، خراسان، سمنان، تهران، یزد، البرز، آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل حضور دارند.

همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل به مدت یک روز در اردبیل برگزار شد.

عفت آقایاری

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/268121

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *