http://didshahr.ir/267852

02:15 :: 1403/05/05

شیاف‌ها یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های رساندن دارو به بدن هستند.

شیاف ماریانا یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای درمان عفونت‌های زنانه است. این محصول فوق‌العاده با ترکیبات گیاهی خودش می‌تونه تو درمان و تسریع درمان خیلی از عفونت‌ها موثر باشه. شیاف‌ها یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های رساندن دارو به بدن هستن و ترکیبات گیاهی که تو شیاف واژینال و گیاهی ماریانا استفاده شده، همگی خاصیت ضدعفونتی دارن.

استفاده راحت و سریع از شیاف ماریانا و همچنین قدرت بالای رفع عفونت، باعث شده که این محصول به عنوان یه گزینه درمانی گیاهی و بدون عوارض مطرح بشه. البته برای درمان با این محصول باید نوع عفونت رو بدونید و همچنین موارد تکمیلی درمان رو رعایت کنید. این نکته رو هم در نظر داشته باشید که اگه بر اثر عفونت حاد دچار خونریزی شدید، نباید از شیاف واژینال ماریانا استفاده کنید.

دو مدل از بهترین نوع شیاف ماریانا تو بازار هست که خیلی جواب داده.اولی شیاف ماریانا شاندرمن هستش که جذبیه و استفاده اش خیلی راحته.بسته هاش هم ۱۵ عددی هستن و هفته ای یک عدد استفاده بشه کافیه.مدل دوم شیاف ماریانا دکتر آز هستش که قرص ۴۰ عددی هستش.اینم برند خوبیه منتهی با شستشو باید خارج بشه و ممکنه هر کسی خوشش نیاد.

خواص شیاف ماریانا برای رفع عفونت‌های قارچی

شیاف ماریانا خواص زیادی داره و یکی از مهم‌ترین اون‌ها رفع عفونت‌های قارچی از واژنه. ترکیبات ضدعفونی‌کننده و آنتی‌باکتریال کاملاً گیاهی این محصول باعث میشه تا بتونید مشکلاتی مثل خارش، بوی بد واژن، باکتری‌ها و قارچ‌ها و حتی کیست‌های تخمدانی و فیبروم رو باهاش برطرف کنید.

درمان عفونت‌های قارچی با شیاف ماریانا

یکی از مشکلات شایع بین بانوان، عفونت‌های قارچیه که می‌تونن باعث خارش و ترشحات بدبو از واژن و حتی بروز تبخال‌های جنسی بشن. اگه یکی از این مشکلات رو دارید، باید از محصولات ضدعفونی‌کننده و شستشو‌دهنده مناسب استفاده کنید تا عفونت قارچی واژن رو درمان کنید.

شیاف ماریانا و عفونت قارچی رحم

عفونت قارچی واژینال که بهش کاندیدیازیس هم میگن، یه بیماری شایعه. این عفونت‌ها زمانی ایجاد میشن که تعادل بین باکتری‌های مفید و قارچ‌ها تو واژن به هم بخوره و قارچ‌ها بیش از حد تکثیر بشن، که این می‌تونه باعث خارش و ورم پوست بشه.

خیلی‌ها فکر می‌کنن عفونت‌های قارچی فقط از طریق بیماری‌های مقاربتی و تماس‌های جنسی منتقل می‌شن، ولی اینطور نیست. حتی بانوانی که رابطه جنسی ندارن هم می‌تونن به این عفونت‌ها مبتلا بشن.

طریقه مصرف شیاف ماریانا برای عفونت

اگه این سوال برات پیش اومده که شیاف ماریانا برای عفونت رحم رو چطور باید استفاده کنی، این مطلب برات جوابش رو داره. چون استفاده نادرست از این محصول می‌تونه علائم عفونت رو بدتر کنه، باید درست و اصولی استفاده بشه تا بتونی با عفونت‌های قارچی مقابله کنی و درمانشون رو سریع‌تر کنی.

روش استفاده صحیح از شیاف ماریانا

  1. هفته اول استفاده:
    • تو هفته اول باید فقط سه بار در طول هفته از شیاف ماریانا استفاده کنی.
    • هر بار استفاده باید با فاصله منظم باشه و از استفاده بی‌رویه خودداری کن.
  2. شستشوی دست‌ها:
    • قبل از هر کاری دست‌هات رو خوب بشور تا تمیز بشن.
  3. خیس کردن شیاف:
    • دو قطره آب جوشیده که دمای محیط رو داره (نه بیشتر) رو روی شیاف بچکون.
  4. قرار دادن شیاف:
    • با دست تمیز، شیاف رو حدود۴تا۵سانتی‌متر داخل واژن قرار بده.
    • بعد از قرار دادن شیاف، نیم ساعت دراز بکش تا شیاف به تدریج حل بشه و جذب دیواره رحم بشه.
  5. فعالیت‌های روزانه:
    • پس از نیم ساعت می‌تونی به فعالیت‌های روزانه‌ات ادامه بدی.
    • بعد از گذشت۲ساعت از قرار دادن شیاف، می‌تونی با آب ولرم و دست‌های تمیز، شیاف رو از واژن خارج کنی.

خلاصه مراحل

  1. شستشوی دست‌ها
  2. خیس کردن شیاف با دو قطره آب جوشیده
  3. قرار دادن شیاف بین۴تا۵سانتی‌متر داخل واژن
  4. دراز کشیدن به مدت نیم ساعت
  5. شستشوی شیاف پس از دو ساعت
  6. استفاده از شیاف نهایتاً هفته‌ای دو بار در فواصل منظم

با رعایت این مراحل، می‌تونی به راحتی و به طور موثر از شیاف ماریانا برای درمان عفونت‌های قارچی استفاده کنی و نتایج بهتری بگیری.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/267852

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *