http://didshahr.ir/266410

00:12 :: 1402/11/26

 زن جوان با اشاره به اینکه زمان صیغه من و رمضان تمام شده است، می گویئ: شوهر صیغه ای ام عاشق من شده و مدام از من رابطه می خواهد.

 زن جوان: شوهر صیغه ای ام باز هم از من رابطه می خواهد

زن ۳۵ ساله درباره سرگذشت خود گفت: ۲۰ ساله بودم که به طور سنتی با «امیر» ازدواج کردم اما روزهای خوش دوران نامزدی خیلی زود به تلخی گرایید چرا که او را در حال استعمال مواد مخدر دیدم وتازه فهمیدم که «امیر» معتاد است.

هنوز برای طلاق تردید داشتم که او با چرب زبانی مرا قانع کرد که به هر طریق ممکن اعتیادش را ترک می کند. اگرچه پافشاری های من بالاخره نتیجه داد و نامزدم قبل ازآغاز زندگی مشترک مصرف مواد را کنار گذاشت اما یک سال بعد و درحالی که دخترم به دنیا آمده بود، او باز هم به مواد مخدر رفت و این گونه همه آرزوها و رویاهای مرا بر باد داد.

دخترم که دیگر به ۶ سالگی رسیده بود، هر روز شاهد درگیری و مشاجره های من و امیر بود تا حدی که دیگر نتوانستم رفتارهای او را تحمل کنم و به ناچار با پذیرش سرپرستی دخترم از امیر طلاق گرفتم. او به دنبال سرنوشت سیاه خودش رفت و تاکنون نیز هیچ خبری از «امیر» ندارم و احتمال می دهم که هنوز در منجلاب اعتیاد دست و پا می زند.

خلاصه من هم یک سال بعد از این ماجرا و در حالی که در یک کارگاه تولیدی مشغول بودم از طریق یکی از دوستانم با «رمضان»آشنا شدم و پنهانی به عقد موقت او درآمدم چراکه به خاطر شکست در ازدواج قبلی، از نیش و کنایه های اطرافیانم می ترسیدم و دوست نداشتم باز هم مرا سرزنش کنند. از سوی دیگر رمضان که متاهل بود به من قول داد به‌زودی همسرش را طلاق می دهد و نه تنها مرا به طور رسمی عقد می کند بلکه آشیانه ای پر از عشق برایم می سازد. اما او حرف مفت می‌زد و علاقه‌ای به من نداشت چراکه بیشتر اوقات را نزد خانواده اش بود و از کارت بانکی من، مخارج زندگی آن ها را می پرداخت. با وجود این من به امید ازدواج رسمی ، همه تلخ کامی ها و سوءظن ها و تهمت های ناروای او را تحمل می کردم حتی زمانی که فهمیدم رمضان هم در دام اعتیاد گرفتار است و مرد آرزوهای من نیست بازهم سکوت کردم و از درخواست های گاه بی گاه رابطه و  کتک کاری های دیوانه وارش به کسی چیزی نگفتم.

خلاصه ۸ سال این اوضاع تاسف بار را به دوش کشیدم و در حالی که دخترم به سن نوجوانی رسیده بود از اذیت و آزارهای او درامان نبودم ولی«رمضان»در این شرایط هم از عشق وعاشقی سخن می گفت و ادعا می کرد زندگی زیبایی را برایم رقم می‌زند! اما اکنون که مدت عقد موقت به پایان رسیده و او فقط با وعده و وعیدهای پوشالی قصد دارد مرا خام کند، دیگر امیدی به زندگی مشترک با او را ندارم و نمی‌خواهم در این آشیانه لرزان به زندگی ادامه بدهم با وجود این «رمضان» همواره برایم ایجاد مزاحمت می کند.

بیشتر بخوانید: نکته ای که همه دانشجوهای دختر و پسر باید بدانند

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/266410

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *