http://didshahr.ir/266272

05:39 :: 1402/11/15

با اعتباری ۱۱۰ میلیارد تومانی که از این مبلغ ۷۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش است واحد پرورش مرغ تخمگذار سبز سالم سرعین افتتاح شد.

1f505465 8c03 48bc 8e60 de5a02d07379

آیین افتتاح واحد پرورش مرغ تخمگذار با حضور استاندار و مسئولان شهرستان سرعین برگزار شد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ۱۰ طرح بخش دام و طیور شامل مجتمع پرورش مرغ گوشتی و تخم‌گذار، پرواربندی بره و پرورش گاو شیری و نیز سه طرح شیلات و آبزیان شامل تولید ۱۰ تن ماهی سردآبی، ۵۰ هزار قطعه زالوی طبی و پرورش ۶۰۰ هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا را از جمله طرح‌های آماده افتتاح ایام دهه فجر در استان اردبیل اعلام کرد.

نوبخت اژدری افزود: واحد تولیدی پرورش مرغ با تولید متوسط روزانه ۴۳۰ کارتن با میانگین وزن ۱۱.۸ کیلوگرم فعالیت خود را آغاز کرد.

وی سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد پرورش مرغ تخم‌گذار را ۱۱۰ میلیارد تومان آورده شخصی اعلام کرد و افزود: ۷۰ میلیارد تومان از این مبلغ سرمایه در گردش و ۴۰ میلیارد تومان نیز سرمایه ثابت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد: ۹ طرح مجتمع گلخانه‌ای به مساحت ۱۰.۶ هکتار در شهرک‌های گلخانه‌ای مغان و سامیان با ظرفیت تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات گلخانه‌ای، ۲۷۰ هزار شاخه انواع گل زینتی و ۲ طرح گلخانه‌ای خارج از شهرک‌های استان اردبیل را از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری عنوان کرد.

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/266272

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *