http://didshahr.ir/265670

06:11 :: 1402/10/18

حسین قدیمی با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی طرح کابل خود نگهدار در شهرستان اردبیل افزود: طی سه سال اخیر نزدیک به یک هزار کیلومتر جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار در شهر ها و روستاهای شهرستان اردبیل به اتمام رسیده است.

حسین قدیمی

فرماندار اردبیل در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، از عملکرد این مجموعه در توسعه و بهسازی شبکه برق شهرستان اردبیل اظهار رضایت کرد.

در این دیدار که مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به همراه معاونان برنامه ریزی و مهندسی ، بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیر مدیریت برق اردبیل و مدیر روابط عمومی حضور داشتند ؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با تشکر از همراهی و پشتیبانی فرماندار اردبیل از پروژه های در دست اجرای مدیریت برق اردبیل گفت: طی سه سال اخیر، بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف شبکه برق شهرستان اردبیل هزینه شده است.

وی با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی طرح کابل خود نگهدار در شهرستان اردبیل افزود: طی سه سال اخیر نزدیک به یک هزار کیلومتر جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار در شهر ها و روستاهای شهرستان اردبیل به اتمام رسیده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ، انتظار داریم این مهم تا پایان سال آینده با پیشرفت ۱۰۰ درصدی، تکمیل و به بهره برداری نهایی برسد.

وی برگزاری مانورهای عملیاتی و اصلاحی شبکه و مانورهای آماده به کاری مراکز مهم و حساس را از اولویت های مدیریت برق شهرستان عنوان کرد و گفت: تجهیز مدیریت بحران به انبار اختصاصی، برج نوری، پست های سیار و دیزل ژنراتور در همین راستا می باشد به طوری که با توسعه ناوگان خودرویی مدیریت برق اردبیل، توسعه مولدهای اضطراری از ۶ به ۱۰ دستگاه در ساختمانهای اداری شرکت و تحقق فرآیند سرویس و تعمیرات سیستمی ( تعمیرات خط گرم ) روند خدمات رسانی به شهروندان، بهبود و تسریع یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه با اشاره به موفقیت های حاصل شده در طرح بهارستان مدیریت برق اردبیل افزود: از سال ۹۹ تا سالجاری در بیش از ۵۰ روستای شهرستان اردبیل، جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکان، اصلاح روشنایی معابر عمومی و اصلاح فرسودگی و توسعه شبکه روستاها، در قالب طرح بهارستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/265670

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *