http://didshahr.ir/265098

08:29 :: 1402/09/14

حجت مدنی گفت:بمنظور اجرای بند(ب) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی هیات وزیران، توزیع گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در سامانه سدف انجام می گیرد.

حجت مدنی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با حضور در یکی از تاسیسات گاز مایع ضمن مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: بمنظور اجرای بند(ب) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی هیات وزیران، توزیع گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در سامانه سدف انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه ضمن مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: عرضه گاز مایع برای مصرف کنندگان همانند گذشته با نرخ یارانه ای (۲۷۹۰۰) تومان بوده و محدودیتی در عرضه این فرآورده وجود ندارد.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت https://newtejaratasan.niopdc.ir/ نسبت به درخواست خود بصورت ماهیانه اقدام کرده و از طریق زیر ساخت الکترونیکی و کارت بانکی هر ماه ۴۴ کیلو گرم معادل ۴ سیلندر ۱۱ کیلویی سهمیه خود را دریافت کنند.

مدیر منطقه اردبیل با تاکید بر اینکه توزیع این فرآورده همچون نفت سفید از طریق سامانه اشاره شده فوق امکان پذیر می باشد، گفت : هدف از اجرای این طرح رسیدن فرآورده بدست مصزف کنندگان حقیقی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه می باشد.

مدیر منطقه اردبیل خاطر نشان کرد هموطنان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در توزیع گاز مایع می توانند با شماره تماس ۱۲۴ سازمان صمت نسبت به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود اقدام کنند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/265098

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *