http://didshahr.ir/264937

10:18 :: 1402/09/06

تاکسی های بین شهری بهترین گزینه محسوب می شوند برای افرادی که می خواهند از یک شهر به شهری دیگر سفر کنند.

R13K 649

تاکسی های بین شهری چیست:

سرویس بین شهری که به آن ها تاکسی های در طول مسیر هم می گویند. این تاکسی ها در واقع خدمات حمل ونقل از یک شهر به شهر دیگر را فراهم می کند. این تاکسی ها در شهرهای مختلف ایستگاه دارند که همان مبدا محسوب می شود.که قراردادی منعقد می شود مبنی بر سفر تا مقصد دلخواه.

برای تاکسی های بین شهری ازخودروها، ون و حتی مینی بوس ها استفاده می شود.که مسافران را از مبدا سوار می کنند وبه مقصد مورد نظرشان می رسانند.

تاکسی های بین شهری بهترین گزینه محسوب می شوند برای افرادی که می خواهند از یک شهر به شهری دیگر سفر کنند و نمی خواهند از اتومبیل شخصی خود به هر دلیلی استفاده کنند.یا رانندگی در مسافت های طولانی برایشان سخت می باشد.

در کشور ما ایران برای سفر های بین شهری شرکت های مختلفی هستند که خدمات خود را ارائه می دهند اما یکی از مراکزی که شما می توانید از خدمات تاکسی های بین شهری آن بهرمند شوید سفر کار می باشد که با ارائه بهترین خدمات جرء اولین ها می باشد که شما می توانید با بهره گیری از این خدمات سفری لذت بخش و ایمن را برای خود به ارمغان آورید.

هزینه سفر با تاکسی دربستی:

اگر بخواهیم بهترین قیمت تاکسی های بین شهری را مورد بررسی قرار دهیم.قیمت تاکسی به عوامل متعددی بستگی دارد.که شامل موارد ذیل می شود:

۱.مسافت:

اولین ودرواقع مهمترین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت تاکسی های دربستی مسافت طی شده در سفر می باشد.که هر چه مسافت بیشتر باشد مسلما هزینه سفر هم بیشتر خواهد شد.

۲.نوع خودرو:

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی نرخ کرایه تاکسی دربستی نوع خودرو می باشد که هرچقدر نوع خودرو بهتر باشد می توان گفت که لوکس تر باشد هزینه خودرو هم بیشتر می باشد.

۳.ترافیک موجود:

در برخی از سفرها بنا به دلایلی ترافیک شدیدی رخ می دهد و همین موضوع سبب می شود در سفر شما تاخیر به وجود آید.وعلاوه بر آن راننده مجبور به مصرف سوخت بیشتر و زمان بیشتری می باشد در نتیجه هزینه سفر افزایش می یابد.

۴.فصل و روز هفته:

در زمان‌های پرفروشی مانند تعطیلات و عید، هزینه سفر نیز معمولاً بیشتر است. همچنین، هزینه‌ها ممکن است در روزهای غیر اول هفته کمی کمتر باشد.

۵.عرضه و تقاضا:

در برخی از مواقع تقاضا برای رزرو تاکسی بین شهری زیاد است اما عرضه خدمات کم می باشد در همین راستا قیمت سفر شما ممکن است افزایش یابد.

در قسمت بالا به نکات کلی در خصوص قیمت رزرو تاکسی های دربستی پرداخته شده اما به این نکته هم نوجه کنید که نرخ کرایه تاکسی های بین شهری در شرکت های مختلف متفاوت می باشد و بهترین کار ممکن این است که شما قبل از سفر خود تمام موارد را بررسی کرده و شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید اما سفر کار جزء محدود شرکت هایی می باشد که برای راحتی حال مسافران بهترین قیمت هارا ارائه می دهد.

شرکت سفرکار جزء شرکت هایی می باشد که با به کار گیری ایده های جدید ارائه دهنده خدمات تاکسی دربستی می باشد و این مرکز یک هدف کلی دارد وآن هم فراهم آوردن تجربه سفری ایمن و راحت برای مسافران می باشد. که این مرکز خدمات حمل ونقل را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

با در اختیار داشتن بیش از ۵۰۰ دستگاه سواری، ون، مینی بوس و اتوبوس با مدل ها و ظرفیت های مختلف، و داشتن بیش از ۱۰۰ خودروی دارای طرح ترافیک، شرکتی معروف در این حوزه فعالیت می کند. این شرکت با نرم افزار سرمد، خدمات هوشمند و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد و راحتی استفاده از این خدمات را بیشتر نصیب مشتریان خود می کند.

R13K 650

امکانات و خدمات ارائه شده توسط شرکت سفرکار عبارتند از:

۱.در دسترس بودن: شما فقط کافی است یک گوشی موبایل به همراه خود داشته باشید وبا گوشی خود با ما در تماس باشید.واز خدمات ما بهرمند شوید.

 ۲.نمایش قیمت: قبل از سفر قیمت رزرو تاکسی به شما گفته می شود و شما می توانید با اطلاعات کامل تصمیم درست را بگیرید.

۳.پرداخت آنلاین:با توجه به اینکه امروز تمامی خدمات به صورت آنلاین شده است سفرکار هم این شرایط را برای راحتی حال مشتریان فراهم کرده تا به راحتی با استفاده از سیستم پرداخت هزینه سفررا پرداخت کنند.

۴.تامین امنیت:یکی از مهمترین ویژگی های شرکت سفرکار امنیت و راحتی مسافران می باشد این شرکت با رانندگان حرفه ای که دارد امنیت را برای مسافران فراهم می کند.

۵.خدمات مشتریان:خدمات که در سفرکار ارائه می شود از شنبه تا پنجشنبه ۸ صبح تا ۸ شب و جمعه ها از ۸ صبح تا ۵ بعد ظهرمی باشد.

شرکت سفرکار بر اساس نگاهی حرفه‌ای و حاکم بر استفاده از فناوری، خدمات خود را به شیوه‌ای ساده، سریع و امن ارائه می‌دهد تا مسافران بتوانند بهترین تجربه سفر را داشته باشند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264937

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *