http://didshahr.ir/264647

00:33 :: 1402/08/22

دختر ۱۶ ساله با اشاره به اینکه این مرد خودش را جای پسر ۲۰ ساله و خوش تیپ جا زده بود و می گوید: او مرا به خانه ای برد و …

شب هولناک دختر 16 ساله با مرد 40 ساله

دختر ۱۶ ساله گفت:حدود یک سال قبل در فضای مجازی با کامران آشنا شدم. تصویر او به جوانی ۲۰ساله شباهت داشت و بسیار خوش تیپ بود.

او خودش را دانشجوی مهندسی برق معرفی کرد و به من وعده ازدواج داد به همین دلیل هم با او در فضای مجازی ارتباط داشتم و موضوع را برای یکی از همکلاسی هایم بازگو کردم. از آن روز به بعد گوشی از دستم نمی افتاد و همه افکارم درگیر کامران بود تا این که یک روز پیام داد قرار است برای دیدن من بیاید. من هم که شیفته اش بودم برای ملاقات با او لحظه شماری می کردم.

او گفت: مستقیم به در منزل ما می آید. من هم برنامه ریزی کردم و تصمیم گرفتم شبانه از خانه خارج شوم وتا ساعت ۶ بامداد که برای رفتن به مدرسه آماده می شدم، با او باشم و سپس به خانه بازگردم. این بودکه در روز قرار خوابم نبرد، به آرامی کیفم را برداشتم و از خانه بیرون آمدم. با ترس و اضطراب منتظر کامران بودم که ناگهان مردی حدود ۴۰ ساله از خودرو پیاده شد و در حالی که خودش را کامران معرفی می کرد از من خواست تا سوار خودرو شوم!

خیلی ترسیده بودم چون هیچ شباهتی به کامران نداشت ولی او با تهدید مرا سوار کرد وبه یک خانه متروکه برد. او گوشی ام را گرفت و در را به روی من قفل کرد.

از ترس گریه می کردم و از این که به چنگ فردی شیطان صفت افتاده بودم خودم را سرزنش می کردم.فقط از طریق تماس های تلفنی اش فهمیدم که قرار است مرا ساعت ۱۰ صبح با هواپیما به غرب کشور ببرد! هنوز به فرودگاه نرسیده بودیم که نیروهای انتظامی از راه رسیدند و مرا نجات دادند اما ای کاش…

بررسی های پلیس با دستگیری مرد ۴۰ساله نشان داد که او هویت واقعی خود را پنهان کرده و با تصاویر دروغین، دختر۱۶ساله را فریب داده است.آن ها قصد داشتند وی را به یکی از شهرهای غربی کشور منتقل کنند اما خوشبختانه پلیس قبل از پرواز به فرودگاه رسید و ۲ جوان مذکور را به اتهام اغفال دختر نوجوان دستگیر کرد.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264647

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *