http://didshahr.ir/264386

07:39 :: 1402/08/08

مانور ایمنی و اطفای حریق با هدف ایجاد آمادگی بیشتر و واکنش در شرایط اضطرار با حضور واحدهای عملیاتی، خدمات مهندسی و ایمنی و آتش نشانی با حضور سازمان های امدادی در انبار نفت شهرستان خلخال برگزار شد.

180795 orig

سعادتعلی بهاری فر، رئیس حراست منطقه با حضور در این مانور گفت: رزمایش واکنش در شرایط اضطرار در محل انبار شهرستان خلخال با هدف شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت در محوطه تخلیه و بارگیری انبار نفت اجرا شد.

سعادتعلی بهاری فر، بالا بردن ضریب ایمنی کارکنان در مقابله با شرایط اضطرار، افزایش همکاری و تعامل واحدهای درون سازمانی با سازمان های امداد رسان و بررسی ضریب کارکرد تجهیزات ایمنی و آتش نشانی را از دیگر اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مانور در قسمت‌ تخلیه و بارگیری و با وقوع حریق فرضی در سکوی شماره ۳ انبار نفت در اثر خطای انسانی راننده نفتکش به هنگام بارگیری نفتکش شروع و با واکنش و اقدام به موقع کارکنان عملیات و به کارگیری تجهیزات و ادوات ایمنی و آتش نشانی انبار نفت با موفقیت مهار و خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه انبار نفت خلخال به عنوان یکی از انبارهای مهم نفت منطقه به شمار می رود و سوخت‌رسانی در شهرستان وابستگی زیادی به این انبار دارد، بیان کرد: همچنین این انبار در سوخت‌رسانی به صنایع و جایگاه‌های سوخت این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264386

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *