http://didshahr.ir/264322

06:25 :: 1402/08/04

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از ۲۷۱ هزار عدد انواع داروی غیرمجاز به ارزش بالغ ۵۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اردبیل خبر داد.

داروخانه

سردار جواد تقوی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری، مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و صیانت از امنیت و سلامت جامعه ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل پس از هماهنگی قضایی موفق به کشف و ضبط ۲۷۱ هزار و ۵۶۵ عدد انواع داروی غیرمجاز شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از تولید داروهای غیرمجاز در کارگاهی واقع در سه راهی “کورائیم” اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی به محل مورد نظراعزام و در بازرسی از این کارگاه انواع داروهای غیرمجاز و فاقد مجور بهداشتی به همراه دستگاه‌های تهیه و تولید کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: متهم دستگیر شده با استفاده از برچسب و نشان شرکت‌های معتبر قصد توزیع و فروش داروها در مناطق مختلف کشور را داشت.

سردار تقوی ارزش داروهای غیرمجاز کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این کارگاه پلمپ و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی و جان مردم در اولویت است، ادامه داد: حفظ سلامتی و امنیت مردم جامعه خط قرمز مسئولان و پلیس است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تولید، خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی تولید غیرمجاز و غیربهداشتی، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان ، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سردار تقوی از مردم خواست هرگونه فعالیت غیرمجاز و موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264322

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *