http://didshahr.ir/264091

10:41 :: 1402/07/24

یکی از این شغل‌ها با سرمایه‌ی کم، تولید سفره یکبار مصرف است.

شغل و درآمد مکفی از آن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زندگی هر انسان است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به کارهای استخدامی مثل کارمندی روی بیاورند، اما عده‌ی دیگری نیز روحیات دیگری دارند. این افراد دوست دارند خودشان کسب و کاری راه بیندازند و در آن به موفقیت برسند. یکی از مشکلاتی که سر راه شروع کردن کسب و کار شخصی قرار دارد، نیاز به سرمایه است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال شغل‌هایی با سرمایه‌ی کم می‌گردند که بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. یکی از این شغل‌ها با سرمایه‌ی کم، تولید سفره یکبار مصرف است. در این متن در خصوصخط تولید سفره یکبار مصرفو هم چنین نحوه خرید و استفاده از آن صحبت می‌کنیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

چرا سفره یکبار مصرف؟

از آنجا که استفاده از سفره‌های یکبار مصرف به دلایل بهداشتی و زمانی محبوبیت زیادی دارد، تولید این محصولات به عنوان یک کسب و کار مزیت‌دار در نظر گرفته می‌شود. همچنین، با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد رویدادهای اجتماعی و تجاری، بازار تقاضای سفره‌های یکبار مصرف همچنان در حال گسترش است.بسیاری از بانوان خانه دار نیز استفاده از سفره‌های یک بار مصرف در منزل و یا مهمانی‌ها را به پهن کردن سفره‌های قبلی ترجیح می‌دهند، چرا که می‌توانند آن را به دور انداخته و از پاک کردن سفره رهایی پیدا کنند. بنابراین بازار فروش سفره یک بار مصرف بسیار مناسب است و تولید آن می‌تواند سودبخش باشد.

169747088636

دستگاه‌های خط تولید سفره یکبار مصرف

در خط تولید سفره یک بار مصرف با دستگاه‌های مختلفی رو به رو هستیم که هر کدام از آن‌ها، می‌توانند کار خاصی را انجام داده و نقش خود را در فرآیند تولید سفره انجام دهند. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه تولید نایلون است. این دستگاه با استفاده از مواد اولیه، نایلون‌ها را تولید و رول می‌کند. هر دستگاه می‌تواند اندازه‌های مختلفی از نایلون را تولید کند. ابعاد مناسب نایلون برای سفره یک بار مصرف بین هشتاد، صد و یا صد و بیست سانتی متر است. این اندازه در واقع عرض نایلونی است که تولید می‌شود. در هنگام خرید خط تولید سفره یکبار مصرف باید به این ظرفیت فکر کرد.

دستگاه جرقه گیر، دستگاه بعدی ای است که در خط تولید این وسطه به کار می‌رود. این دستگاه به کیفیت بیشتر محصول تولید شده کمک می‌کند. در واقع این دستگاه با وارد کردن بار الکتریکی به سطح سفره، رنگ آن را با دوام تر می‌کند. دستگاه چاپ نایلون نیز دستگاهی است که طرح روی سفره را تولید می‌کند. این دستگاه‌ها می‌توانند طرح‌های تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ، چهار رنگ و شش رنگ را روی نایلون ایجاد کنند. هر چه تعداد رنگ‌هایی که این دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند بیشتر باشد، در نهایت قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت نیز دستگاه بسته بندی در خط تولید سفره یک بار مصرف قرار می‌گیرد که وظیفه‌ی بسته بندی محصولات تولید شده را به عهده دارد.

 دستگاه‌های خط تولید سفره یک بار مصرف می‌توانند اتوماتیک و نیمه اتوماتیک باشند. بدیهی است که قیمت دستگاه‌های نیمه اتوماتیک کمتر است؛ اما در صورتی که از دستگاه‌های نیمه اتوماتیک استفاده می‌کنید، باید هزینه‌ی حقوق کارگر را نیز به هزینه‌های کسب و کار خود بیفزایید.

169747089374

دستگاه‌های مناسب تولید سفره‌های یک بار مصرف را از کجا بخریم؟

حال که با فرآیند و دستگاه‌های تولید سفره یک بار مصرف آشنا شدید، خوب است بدانید که بهتر است این دستگاه‌ها را چطور بخرید؟ یکی از بهترین مراجع برای خرید سفره یک بار مصرف، شرکتی است که به خوبی شما را در این زمینه پشتیبانی کند و مواد اولیه را نیز در اختیار شما قرار دهد.شرکت آرتاشویانبا تجربه‌ی گران‌بهایی که در زمینه‌ی تولید و راه اندازی خط تولید این محصول و برخی محصولات دیگر دارد، می‌تواند تجربه‌ی شما در تولید سفره یک بار مصرف را به بهترین تجربه تبدیل کند. برای دریافت خط تولید می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید و یا فرم درخواست را پر کنید.

جمع بندی

در این متن، خط تولید سفره یکبار مصرف را به عنوان یک شغل با سرمایه کم معرفی کردیم. استفاده از سفره‌های یکبار مصرف به دلایل بهداشتی و زمانی محبوبیت زیادی دارد و بازار تقاضای آن در حال گسترش است. دستگاه‌های خط تولید سفره یکبار مصرف شامل دستگاه تولید نایلون، جرقه گیر و چاپ نایلون است. این دستگاه‌ها می‌توانند اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشند و بسته بندی نیز برای محصولات تولید شده انجام می‌شود.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/264091

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *