http://didshahr.ir/263773

12:29 :: 1402/12/04

موقع مفقودی یا سرقت پلاک خودرو و موتورسیکلت باید قبل از هر اقدامی به پلیس گزارش داده و نسبت به چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اقدام کرد.

دزدیدن پلاک خودرو و دردسرهایش

در این مطلب ضمن آشنایی با مقدمات اعلام مفقودی پلاک خودرو به چاپ آگهی مفقوی برگ سبز در روزنامه کثیرالانتشار نیز خواهیم پرداخت.

سرقت و مفقودی پلاک خودرو و موتور سیکلت

پس از مفقودی پلاک خودرو یا موتور سیکلت و …. کافی است که با همراه داشتن مدارک لازم و وسیله نقلیه به آدرس مرکز تعویض پلاک مراجعه کنید.

از آنجا که از پلاک خودرو ممکن است مورد سوء استفاده شود بنابراین باید در ابتدا باید به پلیس مراجعه کرده و مفقودی خود را ثبت کنید.

اگر به مرکز تعویض پلاک مراجعه کرده باشید غرفه پلیس در آنجا وجود دارد که شما می توانید نسبت به مفقودی پلاک یا سرقت پلاک خودرو را ثبت کنید.

استعلام مفقودی پلاک خودرو در مرکز پلیس صاحب خودرو با پر کردن فرم تعهدنامه صورت گرفته و سپس از آن پلاک شما وارد لیست سیاه خواهد شد.

مدارک لازم برای تعویض پلاک

ارائه اصل اسناد وسیله نقلیه اعم از کارت و سند مالکیت و کد سخا ( تایید کدپستی احراز محل سکونت ) ضروری است، همچنین شناسنامه و کارت ملی نیز را به همراه خود داشته باشید.

البته ارائه اصل بیمه نامه شخص ثالث، برگ عدم خلافی، پرداخت وجه هزینه پلاک و ارائه اصل کارت معاینه فنی از دیگر مدارکی است که افراد در هنگام مفقودی یا سرقت خودرو با خود به همراه داشته باشند.

ضمنا اگر مدارک برگ سبز و یا کارت خودور را گم کرده اید می توانید به نسبت به چاپ آگهی مفقودی در روزنامه سراسری کثیرالانتشار اقدام کنید و با داشتن یک نسخه روزنامه به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنید.

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه سراسری کثیرالانتشار بویژه چاپ مفقودی برگ سبز و کارت خودرو برای گرفتن المثنی این دو مدرک نیز لازم و ضروری است.

برای چاپ آگهی مفقودی برگ سبز و کارت ماشین می توانید وارد سامانه www.chapeagahi.ir شده و آن مدارک را در آنجا اعلام مفقودی کنید.

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه سراسری کثیرالانتشار

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/263773

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *