http://didshahr.ir/263264

06:48 :: 1402/06/18

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در قالب طرح «شهید زین الدین» آزمون استخدامی پیمانی ۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار خواهد شد که در نیمه دوم سال مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون را به صورت استانی شاهد خواهیم بود.

آزمون

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: دستگاه های برتر استان اردبیل بعد از طی مراحل نهایی ارزیابی عملکرد در قالب جشنواره شهید رجایی معرفی و از آنها تجلیل می شود.

به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، میرکریم عبادی اظهار کرد: مراحل استخراج و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی بعد از طی شدن مراحل نهایی به تائید نهایی شورای راهبری توسعه خواهد رسید تا براساس تصمیم شورای راهبری دستگاه های برتر در ۶ گروه معرفی و از برترین ها تجلیل لازم بعمل می آید .

وی خاطرنشان کرد: این ارزیابی ها در ۶ گروه شامل زیربنایی و توسعه زیرساخت ، تولیدی – خدماتی، فرهنگی – علمی و آموزشی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی و عمومی، امنیتی و قضائی انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در هر یک از این گروه ها یک دستگاه برتر استانی معرفی شده و از آنها در قالب جشنواره شهید رجایی معرفی و تقدیر می شود.

عبادی ادامه داد: در بخش ویژه نیز از دستگاه های برتر و موفق با محوریت تحقق شعار سال و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور بهترین عملکرد را داشتند تجلیل خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: با تصمیم نهایی در روزهای آینده مراسم تجلیل از برترین ها انجام می شود تا در ماه بعد از یک سال فعالیتها و اقدامات دستگاه های اجرایی که در یک سال گذشته در سنگر خدمت رسانی به مردم موفق عمل کرده اند بتوانیم قدردانی لازم بعمل آوریم .

ثبت اطلاعات کارکنان دولت در سامانه «پاکنا»

عبادی گفت: کلیه دستگاه های اجرایی موظفند اطلاعات کارکنان خود را در سامانه «پاکنا» به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی در برخی از دستگاه های اجرایی جهت ثبت اطلاعات حقوق و مزایا در حال اجراست ولی قرار است در کلیه دستگاه های اجرایی این فرآیند عملیاتی شود تا پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان از طریق فرایند این سامانه انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با این اقدام در کنار ساماندهی نیروی انسانی پرداختی ها به صورت شفاف انجام شود.

عبادی در مورد آزمون های استخدامی نیز بیان کرد: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش مراحل گزینش و مصاحبه را طی می کند و امیدواریم در نیمه دوم امسال جذب این نیروها را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح «شهید زین الدین» آزمون استخدامی پیمانی ۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار خواهد شد که در نیمه دوم سال مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون را به صورت استانی شاهد خواهیم بود.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/263264

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *