http://didshahr.ir/262928

04:27 :: 1402/06/04

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل گفت: نبود بخش آی سیو نوزادان که باعث افزایش مرگ و میر بود آی سی یو نوزادان را در شهرستان پارس آباد راه اندازی کردیم.

a25eda5d 0052 4c7a 96f5 9905c43b6066

علی محمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن همایش ستاد دانشکده علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اطلاع رسانی هر چقدر بیشتر باشد به سلامت جامعه کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اطلاع سانی باید دقیق و کامل باشد. اظهار کرد: در جامعه اگر سیستم اطلاع رسانی منصفانه، کامل و جامع باشد مشکلی در سلامت نخواهیم داشت.

رئس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت:اطلاع رسانی و مدیریت جدید و پاسخگویی صحیح و با مستند بالا می تواند روند درمان و سلامت افراد جامعه را تضمین کند.

محمدیان بیان کرد: بازدید گروهی باید از مراکز علوم پزشکی داشته باشیم از نظر تنوع نیرو بعد از آموزش و پرورش بیشترین مراکز و نیرو را داریم.

وی افزود: از نظر گردش مالی آمار بالایی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشت از گمرک مرزی تا اقصی نقاط استان خدمات ارائه می کنیم.

وی پیشنهاد داد: در حوزه درمان باید بازدید داشته باشیم تا مشکلات و معایب را بررسی و راهکارهای لازم ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: مطالب با نیت سالم در روزنامه و فضای مجازی مطرح ونسبت به رفع آنها اقدام شود.

افتتاح ۵۹ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به پروژهای هفته دولت بیان کرد:۵۹پروژه آماده افتتاح داریم که ۱۵ پروژه افتتاح شده است.

محمدیان افزود: بازسازی اورژانس امام خمینی، خانه بهداشت و آزمایشگاه جامع مرکزی برای اولین بار در سطح کشور افتتاح شد که آزمایش تخصصی انجام می شود.

وی گفت: مسکن متخصصان استان و شهرستان این هفته افتتاح می شود‌.

پیشرفت بیمارستان نجف زاده ۲۵ درصداست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی بیمارستان نجف زاده یادآور شد:بیمارستان هزارتختخوابی اردبیل پیشرفت قابل توجهی دارد و سعی در ارائه خدمات بهتر به هموطنان هستیم.

محمدیان با اشاره به مشکلات هموطنان در حوزه MRI عنوان کرد: ساختمان MRI بیمارستان امام خمینی در مرحله نهایی است و یک دستگاه در بیمارستان علوی داریم که تجهیز می شود.

وی گفت: دستگاه MRI در بیمارستان پارس آباد و مشگین شهر به زودی تجهیز و راه اندازی می شود و امیدواریم مشکل نوبت دهی و کاهش تقاضا در مرکز استان را شاهد و ناظر باشیم.
رئس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به مشکل مجوز دستگاه رادیوتراپی اظهار کرد: علیرغم مشکلات در مجوز .مجوز گرفتیم و با هزینه ۵و نیم میلیارد تومان که با کمک خیرین آقای نوری هزینه را متقبل کردند دستگاه خریداری ودر گمرک هست که تا حدودی بتوانیم مشکلات حل شود.

محمدیان ادامه داد: طب هسته ای نداریم برای اولین بار خریداری شده و نصب می شود.
وی تصریح کرد: سال ۸۷ اولین دستگاه آنژیوگرافی نصب شده بودسال گذشته دستگاه پیشرفته نصب کردیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل عنوان کرد: تجهیز و نوسازی دستگاه دیالیز و بخش آنگولوژی بیمارستان علوی اجرا شده است.

وی گفت: بخش ناباروری در اردبیل و پارس آباد راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بالای مرگ و میر نوزادان عنوان کرد: نبود بخش آی سیو نوزادان که باعث افزایش مرگ و میر بود آی سی یو نوزادان را در شهرستان پارس آباد راه اندازی کردیم.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262928

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *