http://didshahr.ir/262526

07:57 :: 1402/05/18

مدیرامور شعب بانک تجارت استان اردبیل با بیان اینکه محرومیت های استان اردبیل تببین شود، گفت: نگاه به مسائل و مشکلات جامعه باید واقع بینانه باشد.

رضا اسکندری زنجانی

اسکندری زنجانی در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسه مدیر بانک تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند که اقدامات مهم و اساسی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد اقتصاد کشور را بانک ها بر عهده دارند، ادامه داد: مهمترین مسئله در کشور مسئله اقتصاد است که بانکها وظیفه سنگینی در این زمینه دارند.

مدیرامور شعب بانک تجارت استان اردبیل نقش حساس و خطیر خبرنگاران را در معرفی توسعه اقتصادی یادآور شد و گفت: خبرنگاران مشکلات اقتصادی استان را به صورت واقع بینانه و کارشناسی تبیین و در اختیار جامعه قرار دهند.

اسکندری زنجانی استان اردبیل را توانمند و با ظرفیت در عرصه کشاورزی، گردشگری، صادرات و حوزه خدمات اعلام کرد و گفت: در همه این بخش ها تمام تلاش ما بر این است تا فعالان کارآفرین را مورد حمایت قرار داده و به نوعی فرصت و زمینه توسعه و پیشرفت استان را مهیا کنیم.

وی با اشاره به وام ازدواج عنوان کر: وام ازدواج بر اساس تاریخ ازدواج پرداخت می شود و با شرایطی که بانک مرکزی اعلام کرده است ارائه تسهیلات انجام می شود.

در این مراسم مدیر شعب استان با اهداء شاخه گل و هدایایی از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد.

خبرنگار: عفت آقایاری

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262526

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *