http://didshahr.ir/262469

07:10 :: 1402/05/15

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته حمایت از صنایع کوچک، برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته ملی تدوین و برنامه ریزی شده است تا از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان و صنعتگران تقدیر و قدردانی شود.

هاشم علایی

هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار داشت: با تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی حمایت از صنایع کوچک، تلاش خواهد شد تا برنامه‎های گرامیداشت این هفته همزمان با سرتاسر کشور، در استان اردبیل نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه اردبیل، بازدید از واحدهای تولیدی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری نشست صمیمی با صنعتگران، حضور در گلزار شهداء و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست و تور خبری با حضور اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه اردبیل و اجرای مسابقات مختلف ورزشی و اردوهای فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این شرکت برای گرامیداشت هفته ملی حمایت از صنایع کوچک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، ابراز داشت: صنایع کوچک به دلیل سرمایه گذاری‌های پائین و درآمدزایی بالا، به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی شده و نقشی مهم در رونق تولید و افزایش اشتغال دارند.

علایی افزود: ۲۱ مرداد فرصتی است تا با توجه هرچه بیشتر به حوزه صنایع کوچک، به مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی رسیدگی شود.

شایان ذکر است در تقویم رسمی کشور، ۲۱ مرداد ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک تصویب و نامگذاری شده است.
باسلام و عرض ادب

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262469

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *