http://didshahr.ir/262187

02:56 :: 1402/05/02

برای خدمات باربری اردبیل ارسال کالا به صورت بین شهری ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد.

اگر ساکن اردبیل هستید و یا صاحب صنایع و تولیدی در اردبیل هستید حتما بارهای نیاز به خدمات باربری داشته اید و برای انتقال محموله های خود به نقاط دیگر دچار مشکلات و البته پرداخت هزینه های زیادی شده اید.

باربری اردبیل یکی از خدماتی است که به صورت همه روزه برای این استان مورد نیاز است اما به دلیل وجود مجموعه ها و افراد غیر متخصص و بدون مجوز همواره این خدمات دارای چالش های فراوانی بوده است . از همین جهت ، در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های باربری اردبیل که به صورت همه روزه امکان انتقال محموله ها مختلف از اردبیل به همه نقاط کشور را فراهم می نماید به شما عزیزان معرفی نماییم.

برای خدمات باربری اردبیل می توانید از خدمات شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار استفاده نمایید و محموله های خود را با ارزانترین قیمت ها به سایر شهر های کشور ارسال کنید. حتی امکان ارسال محموله ها به خارج از کشور نیز توسط باربری اردبیل آنی بار برای شما فراهم خواهد بود.

مجموعه آنی بار با بیش از ۳۵ سال سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل به صورت همه روزه امکان ارسال سریع و فوری کالاهای شما فراهم خواهد نمود . برای مشاوره با کارشناسان این مجموعه می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید . در ادامه مقاله به بررسی خدمات آنی بار می پردازیم .

باربری اردبیل با انواع خودروی باری

برای خدمات باربری اردبیل ارسال کالا به صورت بین شهری ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / ۹۱۱ )

  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )

  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی کمرشکن است . بر همین اساس ، انتخاب خودروی باربری مناسب برای انتقال محموله ها از اردبیل بسیار مهم است و علاوه بر هزینه های شما در امنیت محموله ها نیز موثر می باشد.

images 1690194032 64be5070b8d09

چه محموله های توسط باربری اردبیل آنی بار بارگیری میشوند ؟

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل در استان اردبیل ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

در خدمات باربری اردبیل آنی بار می توانید انواع محموله و کالاهای خود را از طریق خودروهای باربری مختلف با کمترین هزینه بارگیری و ارسال نمایید که برخی از این موارد به صورت زیر می باشند :

  • ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه

  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی

  • ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین

  • انتقال مواد اولیه تولیدات

  • حمل و نقل سنگ و سرامیک

  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

در باربری اردبیل برای انتقال محموله های مختلف باید بر اساس وزن ، ابعاد و شرایط محموله خودروی باربری مناسب را انتخاب نماییم . در برخی موارد نیز بر اساس شرایط محل بارگیری و یا تخلیه مجبور به انتخاب خودروهای باربری متفاوت با خودروی مورد نیاز داریم که می توانید پس از انجام مشاوره با کارشناسان آنی بار این امر را نیز به سادگی و در اسرع وقت انجام دهید.

باربری اردبیل با انواع تریلی ها

در خدمات باربری اردبیل برای حمل و نقل محموله های بزرگ و سنگین یا حجیم می توانید از انواع تریلی استفاده نمایید. مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن تریلی های مختلف در ابعاد و اتاق های متفاوت امکان بارگیری و انتقال محموله های شما را فراهم می نماید که امکان بارگیری محموله ها تا ۲۴ تن را دارند ( بجز کمرشکن  ) .

تریلی های مجموعه آنی بار برای خدمات باربری اردبیل بر اساس میزان ارزش محموله شما تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهند گرفت تا محموله ها به صورت ایمن بارگیری و منتقل شوند . استفاده از تریلی امکان کاهش هزینه های حمل و نقل برای انتقال حجم زیاد را فراهم می نماید زیرا از یک خودرو برای انتقال کالا استفاده می شود .

تریلی های مورد استفاده در خدمات باربری اردبیل به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالدار

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که امکان بارگیری محموله ها تا ۶۵-۷۰ تن را دارد. این محموله ها با تریلی های عادی قابل انتقال نمی باشند.

برای باربری تریلی اردبیل بارنامه دولتی تمبر دار صادر خواهد شد که معتبر ترین بارنامه کشور است و تنها در اختیار شرکت های باربری دارای مجوز می باشد. مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما با تریلی به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات است.

images 1690194032 64be5070c3783

باربری اردبیل با انواع کامیون ها

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات باربری اردبیل ، همه روزه انواع کامیون را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را به سادگی و در اسرع وقت منتقل نمایید.

در خدمات باربری اردبیل انواع کامیون های آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • کامیون تک

  • کامیون جفت

  • کامیون ۹۱۱

این کامیون ها هر یک برای انتقال نوع خاصی از محموله ها و در ابعاد و تناژ متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند . از همین جهت انتخاب یک کامیون مناسب برای بارگیری و انتقال سریع محموله ها بسیار مهم است.

با انتخاب خودروی باربری مناسب می توانید علاوه بر افزایش ایمنی و سرعت انتقال محموله ها ، هزینه های باربری خود را نیز کاهش دهید. با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید تا بهترین مشاوره در اختیار شما قرار گیرد.

images 1690194032 64be5070ca9da

باربری اردبیل با انواع خاور و کامیونت

خاور و کامیونت ها نیز خودروهای مناسبی برای انتقال محموله های مختلف در ابعاد و تناژ نیمه سنگین هستند. توان حمل بار خاور و کامیونت نهایتا ۴ تن است و به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارند برای تردد در معابر شهری بسیار مناسب هستند.

آنی بار برای خدمات باربری اردبیل با خاور و کامیونت خودروهای زیر را در اختیار شما قرار میدهد :

  • خاور و ایسوزو روباز

  • خاور و ایسوزو مسقف

  • خاور و ایسوزو بغل بازشو

با استفاده از خاور و کامیونت می توانید انواع محموله و کالاهای مختلف را بارگیری و به نقاط مختلف کشور ارسال نمایید. خدمات باربری خاور اردبیل به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود.

بیمه نامه کامل برای باربری اردبیل

برای انتقال انواع بار و کالا به نقاط مختلف کشور از اردبیل ، استفاده از بیمه نامه مهمترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود . بیمه نامه آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس میزان ارزش محموله شما روی بارنامه خودروی باربری اعمال میشود.

در صورت بروز هرگونه حادثه که سبب بروز خسارت به محموله های شما شود ، بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات را بصورت کامل بر عهده خواهد داشت و تمامی هزینه ها و خسارات در کمترین زمان به شما عزیزان پرداخت خواهد شد.

بیمه نامه آنی بار کاملترین بیمه نامه در خدمات باربری اردبیل است که فارق از نوع خودروی باربری ، برای همه خدمات آنی بار مورد استفاده قرار میگیرد . آنی بار برای محموله های شما بیمه نامه رایگان را نیز در نظر گرفته است .

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اردبیل تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه به صورت رایگان به شما تعلق خواهد گرفت .

مشاوره تخصصی برای خدمات باربری اردبیل

برای خدمات باربری اردبیل بهتر است قبل از اقدام به ارسال محموله های خود ابتدا با مشاوران و کارشناسان زبده آنی بار مشاوره نمایید . این مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی انجام خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود .

مشاوره تخصصی و دقیق در کاهش هزینه های شما بسیار موثر است و انتقال محموله های شما در اسرع وقت و با مناسب ترین روش انجام خواهد شد .

اگر قصد دارید برای باربری اردبیل با بهترین مشاوران در ارتباط باشید با شماره ۵ رقمی آنی بار ( ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ( در تماس باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آنی بار به آدرس anibar.net مراجعه نمایید .

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/262187

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *