http://didshahr.ir/261986

05:06 :: 1402/04/27

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ظرفشویی های موجود در بازار نیز مانند دیگر محصولات دچار تحولات و پیشرفت های چشمگیری می شوند که زندگی را هر روز بیشتر از دیروز برای ما راحت می کنند و در مصرف زمان و حتی آب و انرژی نیز صرفه جویی می کنند. به دلیل تنوع برند و تنوع در امکانات خرید ظرفشویی ها مستلزم دقت بالایی می باشد زیرا باید بهترین و مناسب ترین انتخاب ها را داشت تا بتوان سالیان سال از آن محصول بهترین استفاده ها را داشت.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ظرفشویی های موجود در بازار نیز مانند دیگر محصولات دچار تحولات و پیشرفت های چشمگیری می شوند که زندگی را هر روز بیشتر از دیروز برای ما راحت می کنند و در مصرف زمان و حتی آب و انرژی نیز صرفه جویی می کنند. به دلیل تنوع برند و تنوع در امکانات خرید ظرفشویی ها مستلزم دقت بالایی می باشد زیرا باید بهترین و مناسب ترین انتخاب ها را داشت تا بتوان سالیان سال از آن محصول بهترین استفاده ها را داشت.

نکاتی که در خرید ظرفشویی اولویت دارند شامل:

اولین موردی که باید به آن توجه کنید فضای آشپزخانه مدل آن می باشد زیرا باید بدانید اندازه ظرفشویی چقدر باشد و باید با توجه به دکوراسیون و نمای آشپزخانه طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

دومین نکته ی قابل توجه ظرفیت ظرفشویی می باشد که باید با توجه به تعداد اعضای خانواده آن را انتخاب کرد که ظرفیت ظرفشویی ها از ۲ تا ۱۴ نفره می باشد و با توجه به نیاز خود ظرفیت آن زا انتخاب می کنید همچنین اندازه و تعداد سبد های آن نیز حائز اهمیت است زیرا سبد های بزرگ این دسترسی را به شما می دهند که به راحتی ظروف بزرگ را داخل ظرفشویی قرار دهید.

همان طور که گفتیم فضای داخلی ظرفشویی نیز مهم است زیرا باید جنس فضای داخلی از استیل ضد زنگ باشد تا بتواند سالیان سال به خوبی کار کند و حتی محور و جهان آب پاشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

از دیگر نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد امکانات و قابلیت های ظرفشویی می باشد. ظرفشویی های امروزه باید دارای خشک کن٫ بخار شویی، شستشوی سریع ٫ تایمز با تاخیر٫ تایمز با تاخیر٫ سیستم ضد عفونی کننده٫ آب پاشی از جهان مختلف و شستشو با آب بسیار داغ و… هستند که در انتخاب شما بسیار موثر‌اند. بی صدا بودن ظرفشویی از دیگر ویژگی ها می باشد زیرا سر و صدای زیاد در عین کار باعث اذیت شما می شود پس باید به این نکته توجه داشت که ظرفشویی بی صدا باشد.

168958921410

ظرفشویی های برتر بازار

ال‌ جی: به لطف ماشین‌های ظرفشویی انجام شستشوی ظروف دیگر کار سخت و دشواری نخواهد بود. محبوبیت زیادی که این وسیله‌ی کاربردی در میان مردم پیدا کرده باعث شده برندهای معتبر تولید انواع ماشین ظرفشویی را در حیطه‌ی کاری خود قرار دهند. یکی از برترین برندهای پیشرو در ساخت ظرفشویی برند خوشنام ال‌جی است. ماشینظرفشویی ال‌ جیجزو بهترین محصولات این برند محسوب می‌شود. کیفیت بی‌نظیر، مصرف انرژی پایین و امکانات گسترده برترین ویژگی‌های ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی است. ویژگی مشترک در بین تمام مدل‌های ظرفشویی از این برند استفاده از موتورInverter Direct Driveمی‌باشد. این موتور فوق العاده قدرتمند بوده و سرعت و دقت عالی را هنگام شستشوی ظروف دارد. همچنین میزان صدای تولیدی آن بسیار کم است و به هیچ وجه باعث ایجاد سروصدا در ماشین ظرفشویی ال‌جی نمی‌شود. یکی از برتری‌های ظرفشویی‌های این برند نسبت به بسیاری از شرکت‌های سازنده دیگر کلاس مصرف انرژی بسیار مناسب است. ظرفشویی‌های ال‌جی با کمترین میزان استفاده از برق و آب قادر به شستشوی ظروف در تمیزترین حالت ممکن خواهند بود. ال‌جی ظرفشویی‌های خود را در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌کند اما رایج‌ترین ظرفیت در میان مدل‌های آن گنجایش ۱۴ نفره است برای مثالظرفشویی ال جی ۴۲۵با ظرفیت ۱۴ نفره که جزو یکی از پر طرفدار ترین های ال‌جی می‌باشد.این ظرفیت برای قراردهی ظروف مهمانی‌هایتان بسیار مناسب خواهد بود و حتی استفاده‌ از آن برای ظروف روزانه به لطف قابلیت نصف بار با کمترین میزان مصرف انرژی همراه خواهد بود. بسته به مدل ظرفشویی تعداد برنامه‌های مختلفی برای ماشین ظرفشویی ال‌جی در نظر گرفته شده است. اغلب برنامه‌هایی که در ظرفشویی وجود دارند مربوط به جنس ظروف و نوع شستشو هستند. برخی از ظرفشویی‌های ال‌جی به برنامه شستشو با بخار مجهز شده‌اند که بالاترین سطح از تمیزی را برای ظروف به ارمغان می‌آورد. در کل ظروفی که برای شستشو در ماشین ظرفشویی ال‌جی قرار می‌دهید به لطف قابلیت‌ها و برنامه‌های بی‌نظیری که مدل‌های این برند ارائه می‌دهند در بهترین حالت تمیز و پاکیزه می‌شوند. ظرفشویی‌های ال‌جی با ظاهر بسیار شیک و امکانات گسترده‌ای که دارند بهترین گزینه برای خرید خواهند بود.

 

168958921423

سامسونگ:  معمولا هر ماشین ظرفشویی برای اینکه بتواند به خوبی از پس شستن ظروف به روشی کارآمد بر بیاید به یک سری از برنامه‌های پیشرفته و کارآمد مجهز شده است و از این طریق نهایت تمیزی برای ظروف کثیف شما را رقم می‌زند. شستشوی سریع که در بسیاری از مدل‌های ظرفشویی سامسونگ یافت می‌شود امکان شستن ظروف را در مدت زمان کم با کیفیت بالا فراهم می‌سازد. یکی از برنامه‌های کاربردی که می‌توان آن را با برنامهIntensiveیا شستشوی متمرکز عنوان کرد، برای شستشو ظروف با درجه کثیفی بالا بسیار کاربردی خواهد بود. برنامهDelicateجهت شستشوی ظرف‌های ظریف و شیشه‌ای بسیار کاربرد دارد و بهترین عملکرد را به اجرا خواهد گذاشت. هر ماشین ظرفشویی به طور متوسط به ۶ یا ۷ برنامه شستشو مجهز شده است که در کنار آن از توابع اضافی نیز بهره می‌برد تا بهترین عمکلرد را به اجرا بگذارد. سنسور نشتی آبAqua stopمنجر شده که ماشین ظرفشویی در برابر نشتی آب ایمن باشد و طول عمر مفیدی نیز به همراه داشته باشد. علاوه بر شستشوی ظروف امکان خشک کردن ظروف به روشی کارآمد توسط ماشین ظرفشویی سامسونگ امکان پذیر خواهد شد. یکی از عوامل اصلی که در خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ تاثیر دارد توجه به ظرفیت آن ضمن شسشتوی ظروف افراد خانواده می‌باشد. معمولا کاربر با توجه به تعداد افراد خانواده به سمت خرید ماشین ظرفشویی می‌رود و برخی از افراد دیگر نیز با در نظر گرفتن افزایش تعداد خانواده در آینده قصد دارند با صرف هزینه بیشتر یک عمر از آن استفاده کنند. سامسونگ از محصولات خود در ظرفیت‌های مختلف رونمایی کرده است تا بتواند نیاز هر دسته از کاربران را برآورده سازد. بنابراین شما می‌توانید بر اساس نیاز و یا سلیقه شخصی خود از محصولی مناسب ضمن شستشوی ظروف به روشی عالی خریداری کنید. ماشین ظرفشویی با ظرفیت ۱۴ نفره در دسته خوش فروش ترین‌ها قرار گرفته است.

ماشینظرفشویی سامسونگ۵۰۷۰  با ظرفیت۱۴نفره جزو بهترین و پر فروش ترین ظرفشویی های برند سامسونگ می باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

بوش: شرکت آلمانی بوش با در نظر گرفتن ظرفیت‌های متنوع ۱۲ تا ۱۴ نفره امکان استفاده از این وسیله را هم برای خانواده‌های کم جمعیت و هم برای خانواده‌هایی که دارای جمعیت زیادتر و با مهمان‌روی بیشتر هستند نیز فراهم کرده است. علاوه بر این، طراحی جذاب و امکانات متعدد سری‌های مختلف ماشین‌های ظرفشویی بوش خریداران را به گونه‌ای شگفت‌زده کرده‌ است که دیگر تردیدی جهت خرید این دستگاه فوق‌العاده کاربردی برایشان باقی نماند. یکی دیگر از دلایل برتری ماشین‌های ظرفشویی بوش در بازار ایجاد کمترین میزان صدا هنگام شست‌وشو و استفاده از سنگی به نام  زئولیت‌ در ظرفشویی‌های سری ‌۶ و ۸ این برند است. در حقیقت  دست اندرکاران تولید کننده ماشین ظرفشویی بوش متوجه شدند که باقی ماندن لک سفید ناشی از آب در پایان شست‌و‌شو به خصوص در مناطقی که دارای آب سخت هستند موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است، از این رو در پی تحقیقات بسیار متوجه سنگی شیمیایی و معدنی به نام زئولیت شدند. این سنگ به دلیل جذب بالای رطوبت و تولید گرمای شدید در صنعت کاربردهای فراوان دارد و این همان قابلیتی است که تولید کنندگان ماشین‌های ظرفشویی بوش از آن جهت رفع لک آب روی ظروف استفاده کردند. بدین ترتیب ماشین ظرفشویی زئولیت‌دار بوش علاوه بر اینکه مصرف انرژی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد، موجب خشک شدن سریع‌تر ظروف بدون هیچگونه آسیب یا ماندن رد لک بر روی آن‌ها می‌شود. نکته جالب‌تر در مورد این فناوری آن است که سنگ زئولیت دارای ماندگاری بیش از ۴۰ سال است و نیازی به تعویض، شارژ یا تعمیرندارد.  ظرفشویی بوش سری ۸از جمله ظرفشویی های بوش می باشد که تمامی امکانات و قابلیت های فوق العاده را دارد.

168958921413

سخن پایانی

با توجه به توضیحات بالا به این نکته پی بردیم که بهترین برند های ظرفشویی ال‌جی٫ سامسونگ و بوش می باشد که بسیار با کیفیت و پر طرفدار هستند و شما به راحتی می توانید ظرفشویی مورد نظر خود را از این ۳ برند خریداری کنید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261986

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *