http://didshahr.ir/261882

05:57 :: 1402/04/24

سعید سید متین گفت: با اجرای این خط، ضمن افزایش پایداری خطوط، گاز مورد نیاز طرح‌های جدید توسعه ای و صنعتی نیز تأمین خواهد شد.

میرسعید سیدمتین

سید متین مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به اتفاق هیئت همراه از مسیر خط دوم انتقال گاز ۳۰″ چلوند-اردبیل و ایستگاه تقویت فشار گاز چلوند بازدید کرد.

میر سعید سید متین در حاشیه بازدید از مسیر خط دوم انتقال گاز ۳۰ اینچ استان اردبیل ، بر اهمیّت احداث خط انتقال دوم استان جهت تداوم پایداری جریان گاز خصوصاً در فصول سرد سال تاکید نمود و گفت: با اجرای این خط، ضمن افزایش پایداری خطوط، گاز مورد نیاز طرح‌های جدید توسعه ای و صنعتی نیز تأمین خواهد شد.

سید متین در ادامه ضمن بازدید از مراحل اجرایی عملیات مقاوم سازی قسمتی از خط انتقال گاز ۳۰ اینچ موجود با پیمانکاران و عوامل اجرایی دیدار و از نزدیک در جریان پیشرفت عملیات اجرایی قرار گرفت و افزود: خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل به طول ۵۵ کیلومتر با قطر ۳۰ اینچ تا ایستگاه تقویت فشار اردبیل به موازات خط موجود و با نصب حداقل یک واحد توربوکمپرسور جدید، توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران احداث می‌شود.

وی خط انتقال دوم گاز استان اردبیل را یکی از مطالبات دیرینه مردم و مسئولین در راستای تامین گاز پایدار استان برشمرد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته از ستاد شرکت ملی گاز ایران و برگزاری جلسات و نشست های فنی و تخصصی مرتبط و حمایت های ویژه مدیر عامل محترم شرکت ملی گاز ایران، مقامات و مسئولین استانی مصوبه اجرای خط دوم انتقال گاز استان از مسیر چلوند به اردبیل بموازات خط ۳۰ اینچ موجود در بهمن ماه ۱۴۰۱ ابلاغ گردید و در حال حاضر با پیگیری های انجام شده ، مراحل طراحی و پیمانسپاری خط انتقال جدید با اولویت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان و هیئت همراه از تاسیسات ایستگاه تقویت فشار گاز چلوند بازدید و ضمن اخذ گزارش از وضعیت دبی و فشار گاز ، با حضور در مرکز کنترل و مانیتورینگ مرکز با پرسنل و کارشناسان مربوطه دیدار و گفتگو کردند.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261882

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *