http://didshahr.ir/261380

05:01 :: 1402/04/04

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سهمیه استخدامی در دستگاه استانی علاوه بر اعلام نیاز دستگاه های اجرایی، بر اساس خروجی نیرو و وجود پست بلاتصدی در ساختار سازمانها تعیین می شود .

داود شایقی

داود شایقی

داود شایقی با اشاره به دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی گفت: ۱۲ خردادماه این آزمون توسط مرکز جهاد دانشگاهی برگزار و در حوزه محل های اردبیل و پارس آباد داوطلبان به رقابت پرداخته اند.

وی تعداد داوطلبان شرکت کننده در دهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی را ۲ هزار و ۵۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع از بین این متقاضیان بر اساس سهمیه استخدامی اعلام شده از سوی دستگاه های متقاضی ۵۵ نفر در ادارات و نهادهای مختلف بکارگیری می شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: این ۵۵ نفر به صورت پیمانی و در هشت دستگاه اجرایی پذیرفته خواهند شد.

شایقی افزود: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل ارزیابی تکمیلی، مصاحبه و گزینش معرفی خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دستگاه هایی که سهمیه استخدامی خود را اعلام کرده اند با تعداد سهمیه بالا مربوط به مرکز تحقیقات کشاورزی ۱۳ نفر، راه و شهرسازی ۱۱ نفر، امور مالیاتی ۱۱ نفر و اداره کل شیلات ۸ نفر است.

شایقی اضافه کرد: پست بانک استخدام ۲ نفر، اداره کل گمرک ۲ نفر، پزشکی قانونی ۳ نفر و ثبت اسناد و املاک نیز زمینه جذب و استخدام ۵ نفر را فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: در مهلت تعیین شده از ۲۳ فروردین تا چهار اردیبهشت ماه ثبت نام متقاضیان انجام شده بود و آزمون نیز ۱۲ خردادماه برگزار و اعلام نتایج در ماه های آینده انجام و ۵۵ نفر در استان اردبیل جذب دستگاه های اجرایی خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در یازدهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی با همراهی دستگاه ها و نهادهای مختلف زمینه استخدام نیروهای بیشتری را به تناسب نیاز این دستگاه ها فراهم کنیم.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261380

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *