http://didshahr.ir/261364

05:22 :: 1402/04/04

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای، به منظور آموزش ۱۰۰۰ نفر از شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت استان اردبیل خبر داد.

هاشم علایی

هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با تشکیل خوشه‌های صنعتی که یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی این شرکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال محسوب می‌شود، زمینه‌های همکاری اعضای خوشه که دارای تولید و محصولات مشابه هم می‌باشند، تقویت و شبکه سازی می‌شود.

وی نمونه بارز این حمایت‌ها را برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی و حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برشمرد و افزود: این برنامه‌ها در قالب بسته‌های حمایتی و به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و کارآفرینان گذاشته می‌شود تا زمینه‌های ارتقا تولید، اشتغال، بهره وری و صادرات آنان مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای آموزش هرچه بهتر شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت، امروز شاهد انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای استان هستیم که در این تفاهم نامه ، ۱۰۰۰ نفر از اعضای فعال خوشه صنعتی فرش دستبافت استان اردبیل توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی آموزش خواهند دید.

وی در پایان از اجرای موفق سه خوشه صنعتی فرش دستبافت، پلاستیک و لبنیات در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: فرآیند مطالعه و امکان سنجی توسعه سه خوشه صنعتی دیگر شامل؛ صنایع چوب و مبلمان، پوشاک و شیرآلات ساختمانی انجام شده است که به زودی این خوشه‌های صنعتی، کار خود را در استان اردبیل آغاز خواهند کرد.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261364

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *