http://didshahr.ir/261361

03:32 :: 1402/04/04

کیش مگ پلتفرمی است که تحت عناوین دیوار کیش و اولین اپلیکیشن نیازمندی های جزیره کیش شناخته می­شود.

کیش مگ پلتفرمی است که تحت عناوین دیوار کیش و اولین اپلیکیشن نیازمندی های جزیره کیش شناخته می­شود. به­کمک این اپلیکیشن می‌توان به اهدافی مثل استخدام در هتل های کیش با جای خواب رسید. اما با توجه به اینکه خدمات این اپلیکیشن به مورد گفته‌شده ختم نمی‌شود، در این مقاله با ما همراه باشید.

علت این است که قصد داریم تا به همه کسانی که به‌دنبال یک شغل عالی با جای خواب در جزیره کیش هستند و نسبت به کسب تجربه‌های جدید هیجان دارند، شرایطی را معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت همزمان صاحب یک شغل پر درآمد با مسکن رایگان شوند.

کیش

سفر به کیش

فرقی ندارد که ساکن کدام شهر از ایران هستید، حتی مهم نیست که در چه فصلی قصد سفر پیدا می‌کنید، چیزی که اهمیت دارد این است که با دیدن ولاگ کیش (محتوای ویدیویی درباره کیش) هوس سفرکردن به این منطقه جذاب و دیدنی را خواهید کرد.

ازاین‌رو یک اپلیکیشن بومی که در زمینه معرفی نیازمندیهای کیش فعالیت می‌کند، تصمیم گرفته تا از سفرهای مکرر به جزیره کیش، فرصتی خلق کند که افراد علاوه بر کسب درآمد، صاحب یک شغل با حقوق بالا شوند و هیچ نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند. پس سوال اینجاست که این پلتفرم چگونه توانایی انجام این کار دارد؟ در ادامه به پاسخ این سوال پرداخته‌ایم.

استخدام در هتل های کیش با جای خواب

جزیره کیش به‌واسطه جاذبه‌های گردشگری که دارد، همیشه باید برای پذیرش مسافرهای ایرانی و توریست‌ها آماده باشد. به همین دلیل یکی از روش‌های استخدام در کیش، مراجعه به هتل‌ها است. توجه داشته باشید که هتل‌ها معمولا نیاز به کارمند، آشپز، حسابدار و گارسون برای مدیریت کسب‌وکار خود هستند.

اراین‌رو طبق پیشنهاد کیش مگ، می‌توان با مراجعه به هتل‌های موجود در این جزیره، به هدف کار در کیش با جای خواب رسید. البته باید اضافه کرد که این هتل‌ها به‌دلیل مشغله زیاد، حقوق بالایی را برای کارمندان خود در نظر گرفته و برای جای خواب آنها، هیچ مبلغی دریافت نخواهند کرد.

گردشگران کیش به چه خدماتی نیاز دارند؟

گردشگران کیش متشکل از ایرانی‌ها و توریست‌ها است. در رابطه با ایرانی‌ها باید گفت که حقوق‌شان و نحوه برخوردکردن با آنها به‌عنوان مهمان، مشابه کیشوندان (ساکنین کیش) خواهد بود. اما توریست‌ها برای رفع نیازهای خود باید توانایی ارتباط برقرارکردن با کارمندهای هتل را داشته باشند.

به همین علت بارها در وب‌سایت و اپلیکیشن پلتفرم مربوطه خوانده‌ایم که بدون آشنایی با زبان انگلیسی، اقدام به ارسال رزومه برای دریافت این مشاغل نکنید. زیرا پذیرش شما از سوی هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید مورد قبول واقع نخواهد شد.

با سایر خدمات کیش مگ آشنا شوید

استخدام در کیش و کار در کیش با حقوق بالا تنها خدمات این پلتفرم نیستند. بنابراین دقت داشته باشید که در اپلیکیشن و وب‌سایت این کسب‌وکار، شاهد سرویس‌های دیگری نظیر خرید لوازم نو و دست دوم در کیش و فروش لوازم نو و دست دوم در کیش نیز خواهید بود.

f2f1e483 6349 41b0 a4ae a14127305813

همچنین لازم به ذکر است که خرید خانه در کیش و اجراه‌کردن آن به‌عنوان یکی دیگر از خدمات بی‌نظیر این پلتفرم در نظر گرفته می‌شود. پس درصورتی که قصد سفر به کیش را دارید، یا می‌خواهید تحت عنوان یک تجربه جذاب و به‌یادماندنی، اقدام به پیداکردن شغل در این جزیره کنید، پیشنهاد می‌دهیم که با اپلیکیشن بومی کیش آشنا شده و از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

علاوه بر موارد گفته‌شده، باید این نکته را متذکر شد که در این نرم‌افزار امکان مشاهده فرصت های شغلی به تفکیک کارفرما (مثلا: پارک آبی اوشن) به‌وجود آمده است. به این ترتیب دیگر هیچ نگرانی از بابت جستجوی فرصت شغلی مورد نظر خود و کارمندانی که برای بیزینس‌تان به‌دنبال آنها هستید، نخواهید داشت.

چرا باید نسبت به نصب اپلیکیشن کیش مگ اقدام کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که حمایت از پلتفرم های بومی و کاملا خصوصی جزیره کیش این امکان را برای شما و همه افراد فراهم می‌کند تا به نیازهایی که در این جزیره با آنها مواجه می‌شوید پاسخ دهید. لیستی از این نیازها را در ادامه آورده‌ایم:

  • استخدام در هتل های کیش با جای خواب
  • خرید و اجاره خانه در کیش
  • خرید و فروش لوازم نو و دست دوم در کیش

با نحوه نصب و راه‌اندازی پلتفرم کیش مگ آشنا شوید

این پلتفرم از ۳ طریق اپلیکیشن اندروید کیش مگ، اپلیکیشن ios کیش مگ و وب‌سایت رسمی و معتبر قابل دسترسی است و افراد علاقه‌مند به کار با آن، می‌توانند با مراجعه به یکی از موارد گفته‌شده از خدمات و سرویس‌های آن دیدن کنند.

df92d541 2f29 4e3e a38e ad964e7ef325

جمع ­بندی

کیش مگ پلتفرمی است که به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به نیازمندی‌های شغلی موجود در جزیره کیش، بتوانید کاری را پیدا کنید که در کنار داشتن حقوق بالا و مزایا، جای خواب‌تان را تامین کند. پس اگر جزء افرادی هستید که با زبان انگلیسی آشنایی دارید و به‌دنبال یافتن یک شغل خوب با مزایای خاص هستید، با مراجعه به این اپلیکیشن، نسبت به پیداکردن کار و حرفه موردنظرتان اقدام کنید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261361

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *