http://didshahr.ir/261296

08:34 :: 1402/04/01

در جلسه رسمی هفتاد و ششمین شورای اسلامی شهر اردبیل که در سالن جلسات شورای شهر اردبیل برگزار شد نطق پیش از دستور توسط ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل ارائه شد.

شورا

خبرنگار: عفت آقایاری

در جلسه رسمی هفتاد و ششمین شورای اسلامی شهر اردبیل که در سالن جلسات شورای شهر اردبیل برگزار شد نطق پیش از دستور توسط ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل ارائه شد.

عضو شورای شهر اردبیل در ابتدای جلسه گفت: در راستای کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان گرمی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از سوی شورا و شهرداری اردبیل به مناطق سیل زده اهدا شد.

ابراهیم صفری با اشاره به راکد ماندن پل آقاباقر بیان کرد: مسیر اجرایی پل آقاباقر با مسائلی همراه بود که از شهردار اردبیل تقاضای رسیدگی به مشکلات این پل را خواستاریم.

وی از شهردار اردبیل خواست تا در اسرع وقت آزادسازی مغازه های داروپخش حل شود که متاسفانه این امر محقق نشده است.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: تاامروز از ۶۰ اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری اردبیل تعداد کمی فعال هستند که شهردار اردبیل باید در جهت رفاه حال همشهریان همه اتوبوس ها در سطح شهر فعالیت خود را آغاز کنند. صفری در ادامه نطق پیش از دستور خود از شهردار اردبیل خواست تا در تکمیل سالن ورزشی بانوان اهتمام ویژه ای داشته باشد.

در ادامه جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گزارش عملکردی شهرداری اردبیل از اول سال تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ارائه شد و اعضای شورای شهر اردبیل رای مثبت دادند.

صدور مجوز دستورالعمل اجرایی بند (ت) تبصره ۶ ماده واحده از جمله طرح مهم و مطرح شده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل بود که خدمات ویژه ای برای هموطنان که ساختمان های آنها در سال گذشته تخریب شده است ارائه می شود که مورد تصویب اعضای شورای شهر اردبیل قرار گرفت.

در هفتادو ششمین جلسه رسمی شورای شهر صدور مجوز واگذاری پروژه طراحی، نصب و اجرای پلاک هوشمند املاک به شرکت فناور بناگستران توسعه پایدار به کمیسیون مربوطه عودت داده شد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل مجوز شرکت در مجمع ارزشهای انسانی قرن بیست و یک در شهر آندونگ کشور کره جنوبی مورد تصویب اعضای شورای شهر اردبیل قرار گرفت. در ادامه جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به ۴ نامه از فرمانداری رای صادر شد.

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/261296

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *