http://didshahr.ir/260882

02:40 :: 1402/03/21

Roblox یکی از بهترین تجربه های بازی را در دهه گذشته ایجاد کرده است.

R13D 72

 

Roblox یک پلتفرم ویدیویی ساخت بازی است که به کاربران امکان می دهد بازی های ویدیویی بسازند و بازی های ساخته شده توسط کاربر را انجام دهند. این بازی توسط دیوید بازوکی و اریک کسل در اواخر سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و به طور رسمی به عنوان یک پلتفرم مستقل در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد. Roblox بازی هایی در ژانرهای مختلف ارائه می دهد که توسط بازیکنان توسعه یافته است – این مقاله هم به پس زمینه و هم به ویژگی های ارائه شده توسط این بازی sandbox نگاه می کند.

 Roblox چیست؟

Roblox یکی از بهترین تجربه های بازی را در دهه گذشته ایجاد کرده است. برای دادن یک پاسخ کوتاه و ساده، بازی را می توان هر پلتفرمی تعریف کرد که کاربران بتوانند بازی های خود را در دنیای مجازی ایجاد کنند و در آن شرکت کنند.

داستان بازی  Roblox

می توان گفت بازی آنلاین Roblox هیچ داستان خطی یا خاصی ندارد. زیرا صدها بازی در آن وجود دارد که هر کدام داستان و ماجراجویی خاص خود را دارند. بنابراین زمانی که بازی Roblox معرفی می شود، می توان گفت که این بازی ویدیویی یک عنوان منحصر به فرد است. در بازی Roblox برای رایانه شخصی و سایر پلتفرم ها، کاربران می توانند با استفاده از موتور بازی سازی Roblox Studio بازی های ویدیویی خود را بسازند و سپس آنها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند تا دیگران بتوانند آنها را بازی کنند.

کد های روبلاکس Roblox Codes

کدهای تبلیغاتی Roblox اغلب آیتم های جانبی سرگرم کننده ای را برای بهبود شخصیتی که در Roblox ایجاد می کنید ارائه می دهند که به صورت Codes در اختیار کاربران قرار می گیرد. از تی‌شرت‌ها و کلاه‌ها گرفته تا سلاح‌هایی که می‌توان آنها را تجهیز کرد، کدها امکان افزایش گزینه‌های سفارشی‌سازی را فراهم می‌کنند که به دلخواه‌تر شدن شخصیت‌ها کمک می‌کند.

Robux  واحد پول Roblox ، اغلب می تواند راهی آسان برای بازیکنان برای خرج کردن پول واقعی باشد. با این حال، کدهای Roblox در دسترس هستند که به کاربران اجازه می‌دهند بدون صرف پول واقعی شخصی‌سازی را اضافه کنند – برخی از آنها حتی بیش از ۱۶ سال پیش متوقف شدند و ممکن است هنوز هم اکنون برخی از آنها در دسترس باشند – در حالی که کدهای جدید همیشه ظاهر می‌شوند!

R13D 73

معرفی بازی Survivor.io Tier List

استودیوی Habby Survivor.io را به عنوان یکی از بهترین تجربه‌های بازی‌های موبایلی خود ایجاد کرد و به سرعت به یکی از داغ‌ترین روندهای سال‌های اخیر تبدیل شد. Survivor.io ترکیبی منحصر به فرد از عناصر نقش آفرینی و اکشن در گیم پلی سبک Roguelite دارد که هر بازی را واقعاً متفاوت می کند.در این بازی جذاب، هیچ دو بازیکنی هیجان یکسان را تجربه نمی کنند و برای هر بازیکن ، لذت بازی کاملا منحصر به فرد میباشد.هم چنین این بازی دارای لیستی با عنوان Survivor.io tier list میباشد که در ان تمام سلاح ها و مهارت هایی را که در بازی موجود می باشد را رتبه بندی می کند. این لیست ردیف برای کسانی که کنجکاو هستند مفید خواهد بود که بدانند کدام مهارت ها بهترین و کدام سلاح ها بهترین هستند.

R13D 74

معرفی بازی Mythic Legends

Mythic Legends توسط Hyper Dot Studios برای سیستم‌عامل‌های موبایل اندروید و iOS به بازیکنان یک تجربه بازی نقش‌آفرینی مبتنی بر استراتژی هیجان‌انگیز با شخصیت‌های منحصربه‌فرد و همچنین نبردهای چندنفره آنلاین را ارائه می‌دهد.

Mythic Legends به گونه ای طراحی شده است که بازیکنانی که به دنبال یک بازی نقش آفرینی هستند بتوانند از آن لذت ببرند. نبردها با استفاده از زمین هایی شبیه به صفحه شطرنج و کاملاً خودکار هستند. همانطور که در نبردها پیروز می شوید، قهرمانانی به دست می آورید که با شکست دادن حریفان، قدرتشان افزایش می یابد.علاوه بر این از Mythic Legends Codes می توانید استفاده کنید تابه راحتی پیروز میدان جنگ باشید.این ترکیب‌های منحصربه‌فرد در برابر سایر بازیکنان و همچنین قهرمانان را قادر می‌سازد که در کنار یکدیگر به رقابت بپردازند.

مطالب دیگر
  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/260882

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *