http://didshahr.ir/260755

07:10 :: 1402/03/16

کاربرد مختلف کانکس در سال های اخیر مورد بسط قرار گرفته است.

R13K 360

در سال های اخیر، ساخت بنا در موقعیت های خاص جغرافیایی نظیر جنگل، کنار رودخانه، دریا و مواردی از این قبیل، با ریسک های بسیاری همراه گشته است. لذا برای ایمنی بالا، ساخت کانکس های متعدد مورد انجام قرار می گیرد. کانکس محصولی فلزی و فولادی می‌ باشد که به صورت بنای تک طبقه و دو طبقه، مورد ساخت قرار می گیرد. این محصول با داشتن متریال فلزی در سقف، کف و دیوارها، امکان جابه‌جایی را فراهم کرده است. این امر مهمترین مزیت کانکس به شمار می رود.

مشخصات کانکس دوبلکس

کاربرد مختلف کانکس در سال های اخیر مورد بسط قرار گرفته است. این امر نتیجه طراحی و ساخت مدل های متفاوتی از کانکس می‌ باشد که امکان استفاده را در موقعیت های مختلف جغرافیایی با کاربری گوناگون فراهم ساخته است. کانکس دوبلکس از جدیدترین مدل های ارائه شده در این صنعت می‌ باشد که مورد توجه افراد قرار گرفته است. ایمنی بالا، متراژی مناسب و متغیر و همچنین طراحی های داخلی مختلف در تولید کانکس دوبلکس انجام می گیرد که منجر به موفقیت محصول در عرضه و تقاضای صنعت موردنظر گشته است.

این محصول با بهره گیری از آلیاژ فولادی جهت ساخت متریال اصلی، می‌ تواند از میزان وزن بالایی برخوردار باشد. این موضوع در بحث تولید کانکس دوبلکس نیز به مراتب مهم تلقی می‌ شود. اما طبعا برای نصب راحت تر محصول در موقعیت خاص مکانی، امکان اتصال متریال هایی نظیر دیواره های بیرونی، سقف، کف و همچنین پارتیشن های آن وجود دارد. با این حال اتصال قطعات مختلف کانکس دوبلکس در مکان موردنظر، راحتی خیال متقاضیان را از نظر حمل و نقل راحت می سازد.

کانکس دوبلکس به صورت دو طبقه مورد طراحی قرار می گیرد. این محصول با داشتن دو طبقه روی یکدیگر، باید از ایمنی بالایی در برابر طوفان و بادهای موسمی برخوردار باشد. برای این کار، افزایش ضخامت دیواره ها و همچنین کف محصول موردنظر انجام می گیرد تا وزن اولیه محصول را افزایش دهد. طبعا تاثیر اقدامات مذکور در هزینه ساخت و قیمت نهایی اعمال می گردد اما این روش ساخت برای کانکس دوبلکس، از مطمئن ترین روش های درنظر گرفته شده می‌ باشد.

عموما اعمال پارتیشن بندی و طراحی فضای داخلی کانکس در طبقه اول و دوم محصول، امری مهم می‌ باشد. به جهت ساخت محصولی مناسب و مورد پسند، مجموع مامیس کانکس با پیشنهادات خاص و ویژه در هنگام ثبت سفارش، نظرات متقاضیان را جویا گشته و طبق این عامل، طراحی داخل و بیرونی کانکس موردنظر را به انجام می رساند.

کاربرد انواع کانکس دوبلکس 

در سال های اخیر، از کانکس برای فعالیت های کاری و مسکونی استفاده می‌ شود. این مورد برای کاربرد کانکس ویلایی نیز صدق می‌ کند. کانکس مذکور با توجه به تعبیه پله یا نردبان در قسمت داخلی و بیرونی، می‌ تواند برای محیط های کاری نیز مناسب باشد. استفاده از این محصول به عنوان کارگاه کوچک، هزینه اجاره مکان را به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهد. لذا برای استفاده از این محصول جهت فعالیت کاری و یا صنعتی، طراحی داخلی آن با استثنائات زیادی انجام می گیرد. پارتیشن بندی داخلی براساس نوع فعالیت صورت می گیرد اما اعمال بخش سرویس بهداشتی و همچنین مطبخ به صورت تکی، امری ضروری می‌ باشد.

عموما کانکس دوبلکس به عنوان مکانی برای سکونت، نیاز به طراحی داخلی حرفه ای تری دارد. اعمال اتاق خواب، سالن، آشپزخانه و همچنین سرویس بهداشتی مجزا در هر طبقه از کانکس انجام می گیرد. لذا در صورت عمده تمایل، می‌ تواند طراحی بخش های پارتیشن بندی مذکور را تنها در یک طبقه از کانکس دوبلکس سفارش داد. صرفا این محصول با داشتن کاربری مسکونی و کاری، باید از عایق بندی کف استفاده نماید. متریال فلزی کف و سقف کانکس موردنظر، ایجاد سر و صدای زیادی را در هنگام رفت و آمد به خصوص در طبقه بالا ایجاد می‌ کند. برای رفع این مشکل، استفاده از عایق های کف نظیر پارکت های ضد ضربه و یا پوشش های عایقی انجام می گیرد. این امر بعد از نصب تمام قطعات جداگانه کانکس انجام می گیرد و طبعا به زیبایی داخلی محصول نیز می انجامد. برای نوع مسکونی این محصول، طراحی تراس با ابعاد مختلف انجام می گیرد. این مورد می‌ تواند به صورت امر دلخواه در سفارش گذاری برای ساخت محصول مورد بیان قرار بگیرد.

استفاده از شیروانی در قسمت سقف این محصول، برای موقعیت های جغرافیایی خاص انجام می گیرد. به عبارتی برای استفاده از این محصول در مناطقی که ریزش باران و برف نسبت به مناطق جغرافیایی دیگر، با میزان بالایی انجام می گیرد، طرح سقفی آن را برای طول عمر مصرفی محصول، به صورت شیروانی در نظر می گیرند. این مورد هم در زیبایی ظاهری کانکس تاثیر دارد و هم می‌ تواند دغدغه برف روبی و… را برای استفاده کنندگان به وجود نیاورد.

R13K 361

خرید آنلاین کانکس دوبلکس

برای خرید کانکس دوبلکس، علاوه بر مشخص کردن نوع کاربری محصول، توجه به متراژ داخلی کانکس اهمیت زیادی دارد. اطلاع از متراژ داخلی هر طبقه از کانکس دوبلکس، می‌ تواند در تصمیم خرید محصول موثر باشد. این موارد در خرید آنلاین جزو مهمترین موارد می‌ باشند اما اطلاع از متریال ساخت نوع اتصالات و اقلام به کار رفته در طراحی فضای داخلی کانکس نیز در اولویت قرار می گیرد.

در خرید آنلاین، می‌ توان سوالات خود را پیرامون موارد بیان شده از طریق راه های ارتباطی مختلف سایت فروش، به دست آورد. سایت تخصصی مامیس کانکس با داشتن بخش تخصصی برای ارتباط گیری با مشتریان، رضایت آنان را جلب نموده است. همچنین در تماس با کارشناسان فروش سایت موردنظر، می‌ توان از ابعاد کانکس های پیش ساخته نیز اطلاع یافت. در این هنگام عدم نیاز به سفارش برای ساخت کانکس و تهیه کانکس های آماده، امری محتمل می‌ باشد.

قیمت کانکس دوبلکس در تهران

کانکس های دوبلکس در تهران با توجه به نیاز متقاضیان، مورد طراحی و ساخت قرار می گیرد. لذا قیمت کانکس دوبلکس در تهران با توجه به میزان تقاضا می‌ تواند از نوسانات بسیاری برخوردار باشد. لذا پیشنهاد می‌ شود برای اطلاع از قیمت اصلی این محصول، فارغ از نوسانات بازاری، به سایت مامیس کانکس مراجعه کرده و با پر کردن فرم درخواستی جهت مشخص کردن نوع مدل و متراژ کانکس موردنظر، قیمت نهایی خرید را به دست آورید.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/260755

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *