http://didshahr.ir/260607

02:11 :: 1402/03/09

ال سی دی آیفون های اپل به شدت در برابر ضربه حساس است و افتادن موبایل بر روی زمین اصلی ترین دلیل شکستن ال سی دی آیفون ها است.

چنانچه به هر دلیلی با شکستگی ال سی دی آیفون مواجه شده اید و به یک مرکز متخصص برای تعمیر نیاز دارید لازم است به این مجموعه مراجعه کنید. برای تعمیر تخصصی آیپد و تعمیر تاچ ال سی دی آیفون باید از تعمیرکاران مجرب استفاده نمایید. با رعایت این موارد نگرانی برای هزینه تعمیر و کیفیت ال سی دی جدید نخواهید داشت. مجموعه اپل آچاره ضمن تعمیرات تخصصی ، اماده ی آموزش تعمیر گوشی به صورت تخصصی به علاقمندان می باشد . لازم به ذکر است افراد پس از آموزش نیز موفق به کسب مهارت و وارد به بازار کار خواند شد.

به طور کلی یکی از اتفاق های رایجی برای تعمیرکاران شکستن ال سی دی آیفون های اپل و نیاز به تعمیر تاچ ال سی دی آیفون است که حدودا می توان گفت ۶۰ درصد سفارش های تعمیر ال سی دی که برای آیفون های اپل ثبت می گردد که مربوط به شکستن ال سی دی آن ها بوده و عموما هم شکستن ال سی دی آن ها به دلیل سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی از دست وی است. متاسفانه ال سی دی آیفون های اپل به شدت در برابر ضربه حساس است و افتادن موبایل بر روی زمین اصلی ترین دلیل شکستن ال سی دی آیفون ها است.

images 1685365811 6474a433239bf

 

تعمیر تخصصی آیپد

شرکت اپل آیپد را به سه زیر ‌مجموعه آیپد پرو، آیپد مینی و آیپد ایر اولین آیپد خود را در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد که در‌واقع، به آن رایانه لوحی و یا تبلت نیز می‌گویند. آیپد نیز دیگر لوازم الکترونیکی، به علت استفاده مداوم، ممکن است خراب شود؛ پس باید به تعمیر آیپد اقدام کرد. تبلت های شرکت اپل که در بازار به نام آیپد شناخته می شوند همچون دیگر محصولات اپل دارای کیفیت بالایی می باشند ،ضمن اینکه محصولات با توجه به کارایی بالایی که دارند ، افراد زیادی از آن به عنوان یک رایانه همراه برای کارهای شخصی خود استفاده می نمایند. به طور کلی بکار گیری قطعات با کیفیت و متریال مناسب که در طراحی این دستگاه ها استفاده شده ، شاید شما را کمتر با تعمیرات مواجه کند اما برای تعمیر لازم است از تعمیر تخصصی آیپد استفاده نمایید. به این معنی که درصورت نیاز به تعمیر صرفا به دنبال یک مجموعه متخصص و مجرب در این حوزه باشید.

هزینه تعویض ال سی دی آیپد

قیمت تعویض ال سی دی آیپد ، با توجه به قیمت نمونه جدید این قطعه سنجیده می شود. به علت تحریم هایی که در حال حاضر وجود دارد ، نمونه اورجینال قطعات دستگاه های اپل بسیار کاهش پیدا کرده که هیمن موضوع باعث شده تا قیمت بالایی نیز داشته باشند. لذا تعویض ال سی دی آیپد هم هزینه بالایی خواهد داشت که اصلی ترین آن هزینه قطعه جدید است. لازم به ذکر است در مقابل مبلغ پرداختی نیز کیفیت بالایی را برای عملکرد لپتاپ یا آیپد خود مشاهده خواهید کرد. از جهتی نیز می توانید مطمئن باشید که نمایشگر جدید، باعث وارد شدن مشکلات دیگر و خرابی دیگر قطعات نخواهد شد.

مراکز متخصص آموزش تعمیر گوشی

آموزش تعمیر گوشی از مهارت های پردرآمد در کسب و کار های امروزی می باشد. به طور کلی خرید و تعمیرات گوشی و سایر لوازم الکترونیکی، حوزه های تخصصی می باشند که هر یک لازم است تا ابزار و تمهیدات خاصی خود را داشته باشند. توصیه می شود به دنبال مجموعه ای باشید که در هر دو حوزه تخصص داشته و خدمات مربوط به هر دو را ارائه می کند تا به این صورت برای تعمیرات دستگاه خود ناچار به مراجعه به چندین مرکز مختلف نباشید. نمایندگی تعمیرات اپل آچاره هردو رکن را در یک مجموعه را اجرا می کند . با این حال تمرکز بیشتر این مجموعه بر تعمیرات می باشد. در این مرکز تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر دستگاه های اپل تجربه داشته و با سیستم عامل iOS و تفاوتهای ساختاری گوشی ها و تبلت های این برند کاملا آشنا می باشند که همین موضوع در ارائه خدماتی بدون ایراد شما را اطمینان خاطر می سازد.

images 1685365811 6474a43330e9b

امروزه با رشد و توسعه ای که در زمینه فناوری صورت گرفته ، شاهد حضور گسترده ای از گوشی‌ های هوشمندِ اپل می باشید که این موضوع نیز منجر به افزایش مهارت در بازار تعمیرات گوشی اپل نیز شده است. برای وارد شدن به این حرفه لازم است تا آموزش تعمیر موبایل را به صورت تخصصی در مجموعه های معتبر کسب نمایید. در حال حاضر مراکز مختلفی تعمیرات اپل را با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات انجام می دهند . یکی از مراکز معتبر مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار می باشد که با بهره گیری از شیوه‌های نوین تعمیر و ترمیم گوشی ‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می پردازد.

لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر لپ تاپ را نیز به صورت تخصصی صورت می پذیرد. ایراداتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز از جمله خرابی های گوشی اپل می باشد که در مرکز اپل آچار قابل تعمیر است. مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیر لپ تاپ اپل و آیفون بوده که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می نماید . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی تخصصی همچون تعمیر ال سی دی مک بوک ایر، تعویض دوربین ایفون ۷ پلاس و… خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/260607

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *