http://didshahr.ir/259933

04:12 :: 1402/02/18

با تبلیغات گوگل ادز می‌توانید این موضوع را پیگیری کنید که آیا افرادی که هدف تبلیغات شما بوده‌اند روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند یا خیر.

گوگل ادز و تبلیغات آنلاین

گوگل ادز و تبلیغات آنلاین به گونه‌ای طراحی شده است که شما تبلیغات خود را به افرادی نمایش دهید که احتمالاً به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند. در این نوع تبلیغات شما افرادی را که علاقه به محصولات شما ندارند، فیلتر می‌کنید. از سوی دیگر در این نوع تبلیغات شما می‌توانید این موضوع را پیگیری کنید که آیا افرادی که هدف تبلیغات شما بوده‌اند روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند یا خیر. همچنین تبلیغات آنلاین به شما این فرصت را می‌دهد که به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید؛ زیرا آن‌ها از چند دستگاه مختلف مانند کامپیوتر خانگی، لپ تاپ، تبلت و تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این مقاله به بررسی مزایایی که گوگل ادز و تبلیغات آنلاین برای شما و کسب و کارتان به همراه دارد پرداخته است.

images 1676977125 63f4a3e51b39d

مزایای گوگل ادز و تبلیغات آنلاین

Google Ads به شما امکان می‌دهد از مزایای تبلیغات آنلاین استفاده کنید؛ تبلیغات خود را به افراد مناسب، در مکان مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. این نوع تبلیغات شگفت‌انگیز چندین مزیت مختلف را به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است.

۱. نمایش تبلیغات هدفمند به جامعه هدف

همان طور که می‌دانید از طریق گوگل ادز و تبلیغات آنلاین شما می‌توانید از روش‌های مختلف برای تعیین جامعه هدف خود استفاده کنید؛ به عنوان مثال یک کلمه کلیدی مشخص را در نظر بگیرید و در صفحه نتایج گوگل کلمه مورد نظر، تبلیغات سایت خود را نمایش دهید. هدف‌گذاری تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را برای دسترسی به افراد با علایق خاص، یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند، نشان دهید. علاوه بر تبلیغات محصول مورد علاقه آن‌ها، شما می‌توانید محصولات یا خدمات مشابه با موارد محبوب افراد علاقه‌مند را نیز به آن‌ها نمایش دهید.

گوگل ادز و تبلیغات آنلاین روش‌های مختلفی را برای هدف‌گذاری و تعیین جامعه هدف ارائه می‌دهد که در ادامه با جزئیات بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت. اکنون در اینجا نگاهی به چندین گزینه در تبلیغات آنلاین که می‌توانند کمپین‌های بازاریابی شما را هدفمندتر کنند، خواهیم داشت.

استفاده از کلمات کلیدی

این نوع کلمات در واقع کلمات یا عبارات مرتبط با محصولات و خدمات شما هستند که در هنگام جستجوی آن‌ها یا هنگام بازدید از وب‌سایت‌های مرتبط با آن کلمات کلیدی، تبلیغات شما نمایش داده می‌شود.

images 1676977125 63f4a3e52e0b5

مکان تبلیغ

از طریق گوگل ادز و تبلیغات آنلاین می‌توانید تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی گوگل و وب‌سایت‌هایی که بخشی از شبکه‌های جستجو و نمایش گوگل هستند، نشان دهید.

سن، مکان و زبان

در این روش حتی این امکان وجود دارد که شما سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.

روزها، زمان‌ها و تعداد دفعات

یکی دیگر از مزایای گوگل ادز و تبلیغات آنلاین این است که تبلیغات خود را در ساعات یا روزهای خاصی از هفته نشان دهید و مشخص کنید که تبلیغات شما چند وقت یکبار نمایش داده ‌شود.

دستگاه‌های مختلف

تبلیغات شما می‌تواند در انواع دستگاه‌ها نمایش داده شود و البته می‌توانید به طور دقیق تنظیم کنید که تبلیغات شما در چه دستگاه‌هایی و در چه زمانی نمایش داده ‌شود.

 

۲. کنترل هزینه‌های تبلیغات

گوگل ادز به شما امکان می‌دهد که نحوه خرج‌کردن پول خود را برای تبلیغات آنلاین کنترل کنید. هیچ حداقلی برای هزینه تبلیغات وجود ندارد و شما می‌توانید انتخاب کنید که چقدر در ماه، در روز و برای هر تبلیغ می‌خواهید هزینه کنید. در این روش شما فقط زمانی برای تبلیغات پول پرداخت می‌کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند.

images 1676977125 63f4a3e531d91

۳. سنجش مرتب و مداوم موفقیت تبلیغات از طریق گوگل ادز و تبلیغات آنلاین

با کمک گوگل ادز اگر شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، متوجه خواهید شد. اگر روی تبلیغ شما کلیک کردند و سپس کاری با ارزش برای کسب و کار شما انجام دادند؛ به عنوان مثال محصول شما را خریدند، برنامه شما را دانلود کردند یا برای سفارش تلفنی تماس گرفتند، می‌توانید پیگیری کنید. با دیدن اینکه روی کدام تبلیغات کلیک می‌کنند و روی کدام کلیک نمی‌کنند، به سرعت متوجه خواهید شد که کجا در کمپین خود سرمایه‌گذاری کنید. این موضوع به نوبه خود می‌تواند بازدهی سرمایه شما را افزایش دهید.

از سوی دیگر در این روش می‌توانید داده‌های ارزشمند دیگری از جمله هزینه‌های تبلیغاتی که به خرید آنلاین یا تماس‌های تلفنی مشتریان شما منجر می‌شود، به‌طور متوسط ​​به دست آورید و همچنین می‌توانید از ابزارهای تحلیلی گوگل ادز برای اطلاع از عادات خرید مشتری خود استفاده کنید؛ مثلا اینکه آن‌ها تا چه زمانی تمایل دارند قبل از خرید درباره محصول شما تحقیق کنند.

 

۴. مدیریت کمپین‌های گوگل ادز

گوگل ادز و تبلیغات آنلاین ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت آسان حساب‌ها به شما ارائه می‌دهد. اگر چندین حساب گوگل ادز را مدیریت می‌کنید، حساب مدیر My Client Center (MCC) ابزار قدرتمندی است که می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد که به راحتی همه حساب‌های گوگل ادز خود را از یک مکان مشاهده و مدیریت کنید.

همچنین می‌توانید حساب خود را به‌صورت آفلاین با ویرایشگر گوگل ادز (Google Ads Editor) مدیریت کنید. این ابزار برنامه‌ای رایگان و قابل دانلود در دسکتاپ است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی تغییراتی را در حساب خود ایجاد کنید. با کمک ویرایشگر گوگل ادز می توانید اطلاعات حساب خود را دانلود کنید، کمپین‌های خود را به صورت آفلاین ویرایش کنید و سپس تغییرات خود را در گوگل ادز آپلود کنید. استفاده‌های دیگری که از ویرایشگر گوگل ادز می‌توانید بکنید، شامل مدیریت، ویرایش و مشاهده چندین حساب به طور همزمان، کپی یا جابجایی موارد بین گروه‌های تبلیغاتی، کمپین‌ها، لغو و انجام مجدد چندین تغییر در حین ویرایش کمپین‌هاست.

جمع‌بندی

استفاده از گوگل ادز و تبلیغات آنلاین روشی بسیار انعطاف‌پذیر و مبتنی بر داده است که به مرور زمان احتمال پیشرفت و بیشتر دیده‌شدن شما در آن افزایش می‌یابد. این روش دارای مزایای بی‌شماری است؛ نمایش تبلیغات هدفمند به جامعه هدف، کنترل هزینه‌های تبلیغات، سنجش مداوم میزان موفقیت در تبلیغات و مدیریت کمپین‌های گوگل ادز از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز و تبلیغات آنلاین است. یکی از شگفتی‌های تبلیغات گوگل ادز این است که شما می‌توانید کلمه کلیدی، زمان، مکان، تعداد دفعات استفاده، سن مخاطب و … را نیز مشخص کنید.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/259933

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *