http://didshahr.ir/259853

03:18 :: 1402/02/16

مولتی استایل ها باعث شده است بتوانید تابلوهای زیبا و خلاقانه ای در طرح و رنگ های متفاوت طراحی کنید.

R13K 266

زیبایی همیشه برای همه مان موضوع مهمی است. با ما موافقید که در این میان، زیبایی فضای منزل و محیط کار نقش مهمی در حال خوبمان دارد؟ هر کدام از ما بخش مهمی از زمانش را در فضاهای گفته شده می گذراند و طبیعی است که دوست داریم این فضاها را زیبا ببینیم.

ورود ورق مولتی استایل به عرصه های مختلف زیبایی را مدیون تکنولوژی و پیشرفت بشر هستیم. این ورق ها با رنگ و طرح های مختلف و قیمت ارزان تر نسبت به بسیاری از متریال های دیگر، باعث شده است دیزاینرها در زمینه های مختلف بتوانند با خلاقیت بالا از آن استفاده کنند.

مولتی استایل آینه ای

آینه ها از عوامل مهم زیبایی هر محیط محسوب می شوند. پشت ورق مولتی استایل با جیوه پوشانده شده و در نتیجه شبیه به آینه عمل می کند. این در حالی است که قیمت آن از آینه های معمولی ارزان تر بوده و البته معایب آنها را هم برطرف کرده است.

یکی از مهم ترین مزایای مولتی استایل آینه ای نسبت به آینه معمولی این است که سبک بوده و در صورت شکستگی خرد نمی شود. خرد شدن آینه های معمولی می تواند جان افراد را به خطر بیاندازد و مولتی استایل این مساله را حل کرده است. علاوه بر آن سبک بودن و جا به جایی آسان هم مورد مهم دیگری است که افراد زیادی را به سمت استفاده از مولتی استایل آینه ای سوق می دهد.

مولتی استایل طلایی

طلایی را نماد فخر و شکوه می دانند. رنگ طلایی در بسیاری از دکوراسیون های مجلل بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این در حالی است که خرید وسایل مختلف و یا انجام تزئینات گوناگون طلایی معمولا مخارج زیادی روی دست تان می گذارد. مولتی استایل طلایی همان راه حلی است که با آن می توانید انواع تزئینات مختلف را داشته باشید بدون این که هزینه سرسام آوری بکنید!

R13K 272

مثلا شما می توانید انواع لوازم تزئینی مورد نیاز منزل یا محیط کارتان را با این ورق ها تهیه کنید بدون این که نیاز به خرید انواع فلزی وگران قیمت این وسایل داشته باشید. بسیاری اوقات هم علاوه بر این که برای این وسایل هزینه می کنید، متاسفانه کیفیت خوبی ندارند و رنگ شان به مرور تغییر می کند. این در حالی است که مولتی استایل ها رنگ و کیفیت ثابتی دارند.

از نوع براق مولتی استایل طلایی و نقره ای می توانید برای آینه و یا دیگر تزئینات مشابه استفاده کنید. تزئینات سقف، ساخت جعبه های هدیه، ساخت جعبه های نگه داری جواهرات و بسیاری موارد دیگر از جمله کاربردهای زیبایی شناسانه مولتی استایل ها در صنایع مختلف است.

البته دقت کنید که برای همه این موارد می توانید از مولتی استایل نقره ای و مولتی استایل مسی هم استفاده کنید که بسته به سلیقه تان، هر کدام جذابیت های خودش را دارد. مثلا یک آینه نقره ای می تواند فضا را دو چندان زیبا کند یا نظرتان درباره زیباسازی یک دیوار فضای منزل یا محیط کار با مولتی استایل مسی چیست؟

زیبایی خیره کننده تابلوهای مولتی استایل

تابلوها دنیای وسیعی دارند و در انواع مختلفی هم تولید می شوند. مولتی استایل ها باعث شده است بتوانید تابلوهای زیبا و خلاقانه ای در طرح و رنگ های متفاوت داشته بدون این که نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت داشته باشید. این ورق ها قابلیت حکاکی دارد وهمین موضوع باعث می شود بتوانید خلاقیت زیادی به خرج داده و تابلوی منحصر به فرد خودتان را داشته باشید.

رد پای مولتی استایل ها در قنادی

بسیاری از مشتریان عزیزمان در پلکسی روژان، قنادی ها هستند. تا به حال به شمع های جذاب ومتفاوتی که روی کیک های تولد می گذارند دقت کرده اید؟ مولتی استایل ها باعث شده بتوانیم از این شمع های منحصر به فرد و زیبا استفاده کنیم. این ورق ها قابلیت برش دارد و به سادگی می توان طرح های مختلف را روی آن پیاده کرد. شما می توانید هر عدد یا عبارت دلخواه را روی شمع و یا حتی روی ورقی که روی کیک قرار داده می شود، حک کنید.

این تنها یک مثال از کاربرد این ورق ها است و جالب است بدانید که در اجرای تولدها و مراسم مختلف، ساخت تم ها و بسیاری امور تزئینی به وفور از این ورق ها استفاده می شود تا شاهد زیبایی های بیشتر و بیشتری باشیم.

R13K 273

مولتی استایل ها کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف از جمله دکوراسیون، صنایع دستی، ساخت وسایل تزئینی و…دارند. در این مطلب تنها به ذکر چند مثال از کاربردهای زیبایی شناسانه این ورق ها پرداختیم.

 

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/259853

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *