http://didshahr.ir/259646

07:03 :: 1402/02/06

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید تلاش کنیم با هموارسازی مسیر تولید، ضمن اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌های بهبود معیشت مردم نیز مهیا شود.

انبار شهرک صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم و رشد تولید، گفت: باید تلاش کنیم با هموارسازی مسیر تولید، ضمن اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌های بهبود معیشت مردم نیز مهیا شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان روز چهارشنبه در نشست مشترک با سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی پارس آباد، تامین زمین صنعتی و اجرای زیرساخت‌ها را دو وظیفه اصلی این سازمان برای حمایت از تولید برشمرد و افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش می‌کند تا با توسعه شهرک‌های صنعتی و اجرای زیرساخت‌های مناسب، نسبت به توسعه صنعتی کشور کمک کند.

وی، اضافه کرد: در کنار تامین منابع مالی و نیروی انسانی، فضای کسب و کار مناسب از دیگر لازمه‌های ارتقای تولید است و اگر فضای کسب و کار مساعد نباشد به طور حتم سرمایه گذاران نمی‌توانند به تولید خود ادامه دهند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با اشاره به شرایط مناسب شهرستان پارس آباد برای احداث صنایع تبدیلی، ادامه داد: باید تلاش شود از این فضای کسب و کار به نحو احسنت استفاده شود و محصولات تولیدی این منطقه دارای ارزش افزوده مضاعف شوند.

رسولیان تصریح کرد: در کنار اقدامات توسعه ای و زیرساختی، بسته‌های حمایتی مختلف نیز به سرمایه گذاران ارائه می شود تا واحدهای تولیدی با استفاده از این حمایت‌ها بتوانند تولید، بهره وری و دانش واحدهای تولیدی خود را ارتقا دهند.

در این نشست، نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، فرماندار شهرستان پارس آباد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شهرک صنعتی پارس آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان که شامگاه سه شنبه به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی وارد استان اردبیل شده بود، در سلسله بازدیدهای خود از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل، عصر چهارشنبه از ناحیه صنعتی پارس آباد بازدید کرد.

وی، در این بازدید ضمن استماع درخواست‌های سرمایه گذاران، از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ضمن تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن، در خصوص پیگیری و حل مشکلات صاحبان صنایع قول مساعد داد.

در این بازدید، نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز، فرماندار شهرستان پارس آباد و جمعی از مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی کردند.

شهرک صنعتی پارس آباد با مساحت ۱۴ هکتار در شهرستان مرزی پارس آباد استان اردبیل قرار دارد. شهرستان پارس آباد داری دو شهرک و ناحیه صنعتی است.

  • لینک کوتاه
  • https://savalankhabar.ir/259646

اشتراک این خبر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *